اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت گروه‏های مختلف انجام شد

برگزاری مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح در شاهرود

مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح شهرستان شاهرود با شرکت گروه‏های مختلف برگزار شد.

برگزاری مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مسئول روابط عمومی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود عصر امروز در حاشیه پایان این دوره از رقابت‏ها گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح شهرستان شاهرود برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد.

محمدحسن اسکندری افزود: این مسابقات با حضور تیراندازان منتخب نیروهای مسلح شهرستان شاهرود در سالن تیراندازی گروه 10 محرم شاهرود برگزار و از سه نفر برتر تقدیر شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات دو و میدانی نیروهای مسلح تصریح کرد: مسابقات دو و میدانی نیروهای مسلح شاهرود نیز به مسافت سه کیلومتر برگزار و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

اسکندری با اشاره به برنامه‌های متنوع گروه 10 محرم شاهرود بیان کرد: شرکت در غبارروبی گلزار مطهر شهدا و نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن ماه شاهرود از جمله برنامه‌های این گروه در دهه فجر بود.

مسئول روابط عمومی گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود اظهار کرد: برگزاری جشن انقلاب و میلاد امام عسکری(ع) در حسینیه گروه و برگزاری برنامه نورافشانی در حرم شهدای گمنام در شب 22 بهمن ماه و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این دهه بود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم یادبود عملیات والفجر 8 و روز حفاظت در سپاه، برپایی ایستگاه صلواتی در حرم شهدای گمنام شاهرود از برنامه‌های دیگر این گروه است.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول