اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری بیرجند:

بازدیدکنندگان بیرجند سفیران فرهنگی خراسان‌جنوبی هستند

معاون امور عمرانی فرمانداری بیرجند گفت: بازدیدکنندگان و مسافران بیرجند سفیران فرهنگی خراسان‌جنوبی و این شهرستان هستند.

بازدیدکنندگان بیرجند سفیران فرهنگی خراسان‌جنوبی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی رونقی ظهر امروز در نخستین ستاد ساماندهی سفر شهرستان بیرجند اظهار داشت: برخی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان وجود ندارد و استدعا می‌شود در ارتباط با ساماندهی ستاد سفر نماینده ثابت یا تام‌الاختیار آنها به ستاد ابلاغ شود.

وی باز بودن مراکز اقامتی سطح شهر را از جمله نکات مهم برای رفاه مسافران نوروزی شهرستان عنوان کرد و افزود: عوامل اجرایی این مکان‌ها باید توجیه فرهنگی شده باشند.

ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آماده بهره‌برداری

معاون امور عمرانی فرمانداری بیرجند با بیان این‌که بازدیدکنندگان و مسافران بیرجند سفیران فرهنگی خراسان جنوبی و این شهرستان هستند، گفت: مسافرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند باید مورد توجه خاص مسئولان مربوطه قرار بگیرند.

رونقی در ارتباط با مراکز درمانی بیرجند یادآور شد: ساختمان اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند آماده بهره‌برداری است و باید قبل از ایام نوروز به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: مشکلات ترافیکی این مکان برای آرامش بیماران و مسافران باید رفع  شود چراکه این اورژانس مکانی درخور استان است.

معاون امور عمرانی فرمانداری بیرجند در ارتباط با اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند متذکر شد: مشکلات اورژانس این بیمارستان باید با دقت نظر بیشتری مورد توجه قرار گرفته شود.

نبود پارکینگ مناسب در اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند

رونقی فاصله پارکینگ تا اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند را یک از مشکلات عمده آن برشمرد و گفت: با توجه به موقعیت وخیم بیماران اورژانسی، مکان پارک مناسبی برای مسافران نوروزی در این محوطه وجود ندارد.

وی از شهرداری بیرجند خواستار شد مکان و محیط مناسبی را برای نصب بنر یا تابلوهای بزرگ خوش‌آمدگویی و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان در ورودی شهر اختصاص دهد.

معاون امور عمرانی فرمانداری بیرجند با بیان این‌که نوروز امسال با شرایط خاصی حاکم است، یادآور شد: با توجه به دهه فاطمیه در ایام نوروز تمامی دستگاه‌های مربوطه شبهات مذهبی را مدنظر قرار داده و آماده‌باش باشند.

انتهای پیام/69017/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول