اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش خواهران و خردسالان جامع‌القرآن کریم و اهل بیت(ع) کشور:

150 مرکز پیش‌دبستانی آموزش‌های قرآنی را اجرا می‌کنند

مدیرکل آموزش خواهران خردسالان جامع القرآن کریم و اهل بیت (ع) کشور گفت: هم اکنون 150 مرکز پیش‌دبستانی زیر نظر جامع‌القرآن کشور آموزش‌های قرآنی را اجرا می‌کنند.

150 مرکز پیش‌دبستانی آموزش‌های قرآنی را اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، پروانه کمالی عصر امروز در جریان بازدید از موسسه جامع القرآن کریم و اهل بیت (ع) شهرک 17 شهریور شهرستان فردیس اظهار داشت: جامع‌القرآن برنامه‌های بسیار جامع و هدفمندی را در راستای ارائه آموزه‌های قرآنی در بین خواهران و خردسالان اجرایی کرده است.

وی مأنوس شدن با قرآن را در دوران کودکی مهم خواند و افزود: فرزندان ما در دوران کودکی با آشنایی با آیه‌های قرآن و کتاب آسمانی می‌توانند بهتر و دقیق‌تر تربیت شده و این مهم می‌تواند در زندگی آنها تأثیرات به‌سزایی داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر 150 مرکز پیش‌دبستانی 50 مدرسه در کشور نیز زیر نظر جامع‌القرآن آموزش‌های قرآنی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند، تأکید کرد: تاکنون مراکز بسیاری از جامع‌القرآن مختص دختران و پسران در سراسر کشور راه‌اندازی شده است که این مراکز اقدامات اساسی را به منظور تعلیم و تربیت دینی و قرآنی آنان انجام داده‌اند.

کمالی تصریح کرد: در بخش خردسالان، جذب آموزش‌ها از سن 3.5 سالگی تا 10 سالگی انجام می‌شود که فراگیران در این رده‌های سنی زیر نظر مربیان حفظ و قرائت قرآن کریم را می‌آموزند.

انتهای پیام/2302/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول