اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد

اولویت استقرار پایگاه‌های امداد در نقاط حادثه‌خیز خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: پایگاه‌های امداد و نجات باید با اولویت‌بندی در نقاط حادثه‌خیز استان مستقر شوند.

اولویت استقرار پایگاه‌های امداد در نقاط حادثه‌خیز خراسان‌جنوبی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در کمیسیون بررسی تحلیلی تصادفات خراسان جنوبی، اظهار داشت: در ایام نوروز باید از تمام امکانات و تجهیزات دستگاه‌ها برای کاهش تصادفات جاده‌ای استفاده شود.

وی با بیان این‌که پایگاه‌های امداد و نجات باید با اولویت‌بندی در نقاط حادثه‌خیز استان مستقر شوند، تصریح کرد: گشت نامحسوس پلیس، نصب علائم اخباری و تجهیزات کنترل نامحسوس از قبیل دوربین، در جاده‌ها باید استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این‌که تمام سعی ما برای کاهش تصادفات در استان است، اذعان داشت: این خدمات باید به اطلاع عموم مردم توسط صدا و سیما برسد و در غیر این صورت این اقدامات هیچ‌گونه تاثیری در کاهش تصادفات ندارد.

خدمتگزار متذکر شد: خدمات بهتر در ایام نوروز راهی برای ماندگاری مسافران در استان بوده و از این طریق به اقتصاد استان کمک می‌شود.

وی بر لزوم پیگیری ایجاد اورژانس هوایی در نقاط پر خطر جاده‌ای استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی از طریق ارتباط با دستگاه مربوطه در مرکز، درصدد گرفتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای کاهش تصادفات در استان باشند.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: تصادفات جاده‌ای هر ساله جان تعداد زیادی از هموطنان را می‌گیرد و عوامل انسانی نیز از جمله عوامل دخیل در این امر است.

همایون نخعی‌نژاد خاطر نشان کرد: تصادفات جاده‌ای باید با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول