اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیجار مطرح کرد

اتخاذ تدابیر راهبردی برای جلوگیری از تورم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

سرپرست فرمانداری بیجار گفت: کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه از اهداف هدفمندسازی یارانه‌ها است و باید تدابیر لازم برای جلوگیری از تورم اندیشیده شود.

اتخاذ تدابیر راهبردی برای جلوگیری از تورم در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری، با اشاره به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار کرد: کاستن از اختلاف طبقاتی و برقراری عدالت اجتماعی از اهداف هدفمندسازی یارانه‌ها بود.

وی بر اتخاذ تدابیر راهبردی برای جلوگیری از تورم همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و همکاری تمامی ادارات به منظور سهولت در اجرای این مهم تأکید کرد.

امین‌پور در ادامه به تعامل میان مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: در سایه تعامل مدیران و مسئولان می‌توان پله‌های ترقی را پیمود و دست دشمن را نیز از ایجاد تفرقه کوتاه کرد.

به گفته سرپرست فرمانداری بیجار، تعامل میان مسئولان منجر به گذر از تمامی مشکلات و کاستی‌ها و انواع تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان خواهد شد.

این مسئول رسیدگی به مشکلات مردم را از وظایف خطیر مدیران و مسئولان بیان کرد و گفت: رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات مردم در سایه تعامل مدیران و مسئولان محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه‌های انقلاب هستند و شاکله نظام بر حضور مردم استوار است، رسیدگی و خدمت‌رسانی به مردم توسط مسئولان را موهبتی الهی عنوان کرد.

امین‌پور در ادامه بر شناسایی نقاط بحران‌خیز در بیجار تأکید کرد و گفت: از تمامی توان و ظرفیت شهرستان برای شناسایی این نقاط با هدف رویارویی با بحران باید استفاده کرد.

وی همچنین از برگزاری آزمون سنجش آمادگی و توان ادارات شهرستان بیجار هنگام بحران با حضور تصادفی در این ادارات خبر داد.

در پایان این جلسه با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان رضا کریم‌پور به عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار و بانه معرفی و از زحمات نوری رئیس اسبق این اداره تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/79015/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول