اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی:

11 کیلو انواع مواد مخدر در طرح پاک‌سازی مناطق آلوده مشهد کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح پاک‌سازی مناطق آلوده مشهد خبر داد.

11 کیلو انواع مواد مخدر در طرح پاک‌سازی مناطق آلوده مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مولوی‌نسب عصر امروز در تشریح این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: طرح یک روزه پاک‌سازی نقاط آلوده و دستگیری سوداگران مواد مخدر در تعدادی از مناطق مشهد به اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش‌بینی‌های لازم در قالب گروه‌های عملیاتی در ساعت مقرر به طور همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح و پاک‌سازی کردند.

مولوی‌نسب بیان کرد: در این راستا 173 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنان مقدار 6 کیلو و 820 گرم تریاک، 3 کیلو و 260 گرم حشیش و مقادیری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین فشرده جمعا به مقدار 11 کیلو و 123 گرم کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در خاتمه با اشاره به اینکه 5 باب منزل و یک باب مغازه پلمپ شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول