اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان معرفی شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان معرفی شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان در کانون امام خمینی(ره) برازجان، حسن لواسانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دشتستان معرفی شد.

معاون سیاسی فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت: خدمت جناب اسدی در آموزش و پرورش تمام شده اما خدمت ایشان در جامعه تمام نشده و در نماز جمعه و ستاد تبلیغات اسلامی حضوری فعال‌تر خواهد داشت.

ابراهیم مهتدی افزود: جناب لواسانی نیز جوانی پرتلاش و توانمند است که امیدوار هستیم در مسیر رشد و اعتلای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گام بردارد.

وی اضافه کرد: تعامل با نهادها و مردم و همکاری با سایر مسئولان برای اعتلای شهرستان امری مهم است که انتظار داریم مورد توجه مدیریت آموزش و پرورش قرار گیرد.

معاون فرماندار دشتستان یادآور شد: گسترش روحیه مردمداری و ایجاد محیطی شاداب و بانشاط برای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی مورد تاکید قرار دارد.

مهتدی بیان کرد: امروز دشتستان در مسیر رشد و توسعه است و همه باید دست به دست هم دهیم و این مسیر را هموارتر کنیم.

یکی از معلمان بازنشسته دشتستان نیز اظهار داشت: زمانی که مدیر دبیرستان امام خمینی(ره) بودم، آقای اسدی دانش‌آموز ما بود و 15 سال سن داشت و مرتب برای رفتن به جبهه از مدرسه فرار می‌کرد.

حاج غلامحسین گرگین افزود: تلاش اسدی برای اعتلای آموزش و پرورش شهرستان ستودنی است و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

در این آیین با تقدیر از زحمات عباسعلی اسدی(مدیر سابق)، حسن لواسانی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش دشتستان معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول