اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم عنوان کرد

30 بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره هنرهای بازیافتی قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره هنرهای بازیافتی حداکثر تا 30 بهمن‌ ماه است و زمان ارسال تصاویر نیز چهارم اسفندماه خواهد بود.

30 بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره هنرهای بازیافتی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا بامداد اصل از برگزاری جشنواره هنرهای بازیافتی و جشن همیاران در قم خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره روز 9 اسفندماه در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه حیدریان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در واقع ساخت سفره‌های هفت‌سین از مواد دور ریختنی است که علاقه‌مندان می‌توانند با ساخت این هفت‌سین بازیافتی در جشنواره شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم هدف از برگزاری این جشنواره را آگاهی دادن به شهروندان در مورد بازیافت مواد اعلام کرد و گفت: در این جشنوراه می‌خواهیم عموم مردم با فرهنگ تفکیک پسماند‌های قابل استفاده آشنا شوند.

وی در ارتباط با جشنواره هنرهای بازیافتی خاطرنشان کرد: آثار ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان باید دارای مولفه زیبایی‌شناسی و خلاقیت باشد.

بامداد ‌اصل تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 30 بهمن‌ماه، با مراجعه به درگاه الکترونیک این سازمان به نشانی http://pasmand.qom.ir ثبت‌نام و تا چهار اسفند تصاویر آثار خود را به ایمیل سازمان ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در مورد برگزاری جشن بزرگ همیاران در کنار جشنواره هنرهای بازیافتی گفت: موضوع این جشنواره تقدیر و تجلیل از همیارانی است که در طرح طلایی تفکیک از مبدا شرکت کرده‌اند.

وی جشن همیاران را جشنی پرنشاط خواند و عنوان کرد: طی مراسم قرعه‌کشی که در این جشن برگزار خواهد به 150 نفر از همیاران جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد ضمن اینکه جایزه ویژه نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول