اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا خبر داد

تجهیز مراکز بهداشتی شهرضا به امکانات پزشکی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا از خرید وسایل پزشکی و امکانات درمانی گسترده در سطح مراکز خدماتی شهرضا خبر داد.

تجهیز مراکز بهداشتی شهرضا به امکانات پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا،حجت‌الله تنهایی ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: تدوین طرح جامع پیشگیری از سرطان جزو مهم‌ترین نیازهای شهرضا در حوزه بهداشت به شمار می‌رود و باید از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی در راستای تحقق این مهم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اصلاح سبک زندگی و الگوهای تغذیه‌ای مطابق معیارهای علمی از مهم‌ترین مسایلی به شمار می‌رود که انتظار داریم عموم مردم نسبت به رعایت آن اهتمام لازم را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا خاطرنشان کرد: انجام ورزش صبحگاهی، عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف، افزایش استفاده از گوشت سفید در سبد غذایی خانوار، عدم مصرف مشروبات الکلی و در نهایت افزایش آگاهی در خصوص ملزومات برخورداری از یک زندگی سالم و با نشاط جزو مهم‌ترین راهکارهای جلوگیری از تداوم ابتلا به بیماری سرطان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نظام بهداشتی و درمانی شهرضا با همکاری و تعامل خیران سلامت در موقعیت مطلوبی قرار گرفته است و خرید وسایل پزشکی و امکانات درمانی گسترده در سطح مراکز خدماتی با تعامل این افراد میسر شده است.

تنهایی با تشریح اهمیت توجه به سلامت مردان در جامعه ایرانی گفت: از سال 85 نسبت به تدوین برنامه‌های هفته سلامت مردان در نخستین هفته اسفندماه اقدام شده است و امیدواریم همواره شاهد رشد و تعالی این مقوله در سطح جامعه باشیم.

وی با مقایسه وضعیت سلامت مردان با زنان در سطح جامعه گفت: مطابق بررسی‌های انجام گرفته میزان وقوع حوادث جاده‌ای برای مردان بیش از 5 برابر زنان است و مردان تا میزان ده برابر بیش‌تر از زنان به اعتیاد مبتلا می‌شوند که این حاکی از لزوم رسیدگی به وضعیت سلامت مردان در جامعه است.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول