اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

اصفهان امسال 3 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند

معاون تجاری‌سازی و نو‌آوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اصفهان یکی از شهر‌های صنعتی کشور تلقی می‌شود و امسال اصفهان حدود 3 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند.

اصفهان امسال 3 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود شیخ‌زین‌الدین ظهر امروز در ششمین همایش پژوهش و فناوری با موضوع حفاظت از محیط زیست با اشاره به اینکه با اهمیت آشنایی جایگاه شبکه پژوهش و فناوری آشنایی داریم، اظهار کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از نیاز‌های اساسی این است که صدای مجموعه‌های مختلف را بشنویم.

وی با بیان اینکه نظرات و پیشنهادات در حوزه پژوهش و فناوری باید به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه شود، اضافه کرد: تلاش‌ها و زحمات بسیاری در شبکه پژوهش و فناوری در راستای توسعه بخش‌های مختلف انجام شده است، اما به نظر می‌رسد که هنوز شبکه پژوهش و فناوری به عنوان یک مجموعه نادر در کشور تلقی می‌شود.

معاون تجاری‌سازی و نو‌آوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه حدود هفت سال پیش جلسه‌ای با بختیاری استاندار وقت داشته‌ام که در این جلسه صحبت‌هایی را در زمینه شهر دورتموند برای استاندار وقت عنوان کرده‌ام، تصریح کرد: دورتموند یک شهر صنعتی است و سال‌ها پیش میزان آلاینده‌های جوی در این شهر به میزانی بوده که مسئولان این شهر راهی جز تعطیل کردن فعالیت‌های صنعتی نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان با اساتید دانشگاهی در راستای رسیدگی به وضعیت آلاینده‌های این شهر صحبت شده است، ادامه داد: به دنبال برگزاری جلسات مختلفی این موضوع مطرح شده که چه اقدامی باید انجام شود که چرخه اقتصادی باید به چه صورتی بچرخد که سبب ضربه زدن به زندگی مردم نشود.

شیخ‌ زین‌الدین با بیان اینکه اصفهان یکی از شهر‌های صنعتی کشور تلقی می‌شود و امسال اصفهان حدود      3 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند، تاکید کرد: امروز باید به 20 سال آینده اصفهان توجه شود و در راستای جلوگیری از افزایش آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از فعالیت‌های صنعتی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه صنایعی که درصدد رفع مشکلات زیست محیطی خود هستند باید مورد توجه قرار بگیرند، افزود: حرکت به سوی صنایع سبز به عنوان راهکار مهم رفع مشکلات زیست محیطی در سطح کشور است.

معاون تجاری‌سازی و نو‌آوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در راستای دستیابی به محیطی سالم گفت: در حال حاضر 3 هزار و 600 شرکت دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در رویکرد جدید دو خط اعتباری در راستای انجام فعالیت شرکت‌های دانش بنیان خریداری شده است، اظهار کرد: یک خط اعتباری در اختیار شرکت‌های دانش بنیانی گذاشته می‌شود که در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند و بانک کشاورزی عاملیت اجرایی این اقدام است.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول