اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک خبر داد

همکاری 45 نفر در کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک کشور

دبیر کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک گفت: حدود 45 نفر در قالب کمیته‌های مختلف در کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک کشور همکاری می‌کنند.

همکاری 45 نفر در کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی نصرآبادی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در قسمت کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک کشور حدود 45 نفر همکاری می‌کنند.

وی به کمیته پشتیبانی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این کمیته اشاره و تصریح کرد: این کمیته شامل اسکان، ترابری و تغذیه می‌شود.

دبیر کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک کمیته فوق برنامه‌ها را یکی دیگر از زیرمجموعه‌های کمیته اجرایی دانست و افزود: هماهنگی برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه این المپیاد از وظایف این کمیته است.

نصرآبادی با بیان این‌که تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از المپیاد ربایتک از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بیرجند بازدید می‌کنند، یادآور شد: این جاذبه‌ها شامل باغ موزه اکبریه، قلعه بیرجند و بافت تاریخی بیرجند می‌شود.

وی به دیگر کمیته‌های زیرمجموعه کمیته اجرایی این المپیاد اشاره کرد و  اذعان داشت: کمیته حفاظت و حراست، کمیته نظارت و ارزش‌یابی و کمیته تبلیغات از جمله آنها است.

دبیر کمیته اجرایی چهارمین المپیاد رباتیک افزود: از شهریور‌ماه تاکنون حدود 12 جلسه با زیرمجموعه‌های کمیته اجرایی این المپیاد برگزار شده است.

نصرآبادی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد در خراسان جنوبی تنها مسابقات نبوده بلکه امید است برای شناسایی شهر، فرهنگ و دانشگاه پیام‌ نور موثر واقع شود.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول