اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری اصفهان:

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مهم‌ترین هدف شبکه پژوهش است

دبیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از مهم‌ترین اهداف شبکه پژوهش در راستای فعالیت در جامعه محسوب می‌شود.

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مهم‌ترین هدف شبکه پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا بحرینیان ظهر امروز در دومین روز از همایش پژوهش و فناوری با موضوع حفاظت از محیط زیست با اشاره به برگزاری همایش دو روزه پژوهش و فناوری با موضوع حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: این همایش از روز گذشته با همکاری و حمایت مجموعه‌هایی مانند استانداری، محیط زیست، پالایشگاه و نیروگاه در اصفهان برگزار شده است.

وی به اهمیت و ضرورت برگزاری این همایش‌ها در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست اشاره کرد و ادامه داد: شبکه پژوهش و فناوری استان به دنبال این است که این برنامه‌ها را در بخش‌های مختلف در اصفهان دنبال کند.

دبیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با تاکید بر اینکه حفاظت و صیانت از محیط زیست نیاز به پیگیری دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی حفاظت از محیط زیست مسئولیت‌پذیری بالایی دارد و این موضوع باید به صورت ویژه دنبال شود و حفاظت و صیانت از محیط زیست استان باید مورد توجه تمام افراد قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه صنایع و واحد‌های صنعتی در راستای حفاظت از محیط زیست استان باید همکاری‌های لازم را با مسئولان مربوطه داشته باشند، اضافه کرد: شبکه پژوهش و فناوری به عنوان یک ماشین راه‌سازی است و این مجموعه در راستای هموار کردن مسیر برطرف شدن مشکلات و توسعه استان فعالیت می‌کند.

بحرینیان با اشاره به اهداف شبکه پژوهش و فناوری استان تاکید کرد: انعکاس نیاز‌ها و خواسته‌های مختلف در جامعه و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از مهم‌ترین اهداف این شبکه در راستای فعالیت در جامعه محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این شبکه در راستای توسعه استان اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد، افزود: برگزاری همایش‌ها، دوره‌های آموزشی و برگزاری نشست‌های علمی از جمله فعالیت‌های این مجموعه است.

دبیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با بیان اینکه شبکه پژوهش و فناوری در راستای توسعه استان پذیرای ایده‌ها و نظرات افراد است، گفت: ستاد اجرایی ششمین همایش فناوری و پژوهش با موضوع حفاظت از محیط زیست از دو ماه گذشته به صورت شبانه‌روزی در راستای برگزاری این همایش تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/63004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول