اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان خبر داد

تخصیص بودجه 36 میلیارد تومانی عرصه فرهنگی در همدان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در شورای اسلامی شهر همدان با تمام قوا وارد میدان شده‌ایم و تخصیص بودجه 36 میلیارد تومانی برای عرصه فرهنگ نشان از توجه ویژه به این موضوع است.

تخصیص بودجه 36 میلیارد تومانی عرصه فرهنگی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا غلامی‌خجسته ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر همایش خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان با اشاره به سال‌های انقلاب و جنگ، اظهار داشت: کار در زمینه کتاب و کتابخانه‌ها یک روحیه و کار جهادی می‌خواهد تا بتوان به اهداف والا در این زمینه رسید.

وی مقوله فرهنگی را بسیار مهم برشمرد و افزود: مسائل فرهنگی به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص اهمیت آن صحبت کرده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان گفت: باید استان را در مسائل فرهنگی به جایی رساند که کتاب به آسانی در دسترس همه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در شورای اسلامی شهر همدان با تمام قوا وارد میدان شده‌ایم و تخصیص بودجه 36 میلیارد تومانی برای عرصه فرهنگ نشان از توجه ویژه به این موضوع است.

مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان نیز در این رونمایی اظهار داشت: بیش از 769 هزار و 835 جلد کتاب و 645 هزار 697 عنوان در کتابخانه‌های استان موجود است.

عباس زواره‌ای تصریح کرد: تعداد مراجعان به کتابخانه‌ها در هر ماه 230 هزار نفر است و از تعداد 58 هزار و 552 نفر عضو، 32 هزار و 389 نفر از آنان زن و 26 هزار 162 نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 172 نفر در کتابخانه‌های استان مشغول به کار هستند که امیدواریم با افزایش تعداد کتابخانه‌ها بتوانیم در زمینه اشتغال گامی به سهم خود برداریم.

انتهای پیام/89029/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول