اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

فعالیت‌های فرهنگی بیت‌الغزل مبارزه با مواد مخدر در جامعه است

فرماندار پلدختر گفت: فعالیت‌های فرهنگی بیت‌الغزل مبارزه با مواد مخدر در جامعه است و یکی از پروژه‌های جنگ نرم علیه نظام اسلامی مواد مخدر است که برای مقابله با این پدیده شوم و خانمان‌سوز نیازمند کار فرهنگی و مشارکت آحاد جامعه است.

فعالیت‌های فرهنگی بیت‌الغزل مبارزه با مواد مخدر در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید دانش عمومی را ارتقا داد، افزود: مواد افیونی مخدر یک تهدید جهانی و مبارزه جدی با این معضل خانمان‌سوز نیازمند عزم و اراده همگانی است.

وی بر لزوم آشنایی خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان از آسیب‌های ناشی از پدیده شوم و خانمان‌سوز مواد مخدر تاکید و تصریح کرد: دشمنان ترویج مواد مخدر را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان مورد توجه قرار داده‌اند که باید با آگاه ساختن آنان از شیوع بیشتر این پدیده شوم در سطح جامعه جلوگیری کرد.

فرماندار پلدختر گفت: فعالیت‌های فرهنگی بیت‌الغزل مبارزه با مواد مخدر در جامعه است، زیرا یکی از پروژه‌های جنگ نرم علیه نظام اسلامی مواد مخدر است که برای مقابله با این پدیده شوم و خانمان‌سوز نیازمند کار فرهنگی و مشارکت آحاد جامعه هستیم و مسئولان فرهنگی با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه آثار و پدیده شوم اعتیاد نه تنها دامن‌گیر فرد، بلکه خانواده و جامعه نیز می‌شود که در صورت کوتاهی در این مسئولیت باید تاوان سختی را پس داد.

رشیدی اعتیاد به موادمخدر را یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی دانست و افزود: نقش خانواده در گرایش و یا عدم گرایش به اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان بسیار مهم است.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پلدختر خواستار آموزش برای جلوگیری از عواقب این معضل خطرناک از طریق ادارات بالاخص آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شد و گفت: در بحث مواد مخدر نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند و برای مهار این پدیده خانمان‌سوز باید تمام دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و نهادهای مختلف شهرستان همکاری و دست به دست هم بدهند.

انتهای پیام/2304/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول