اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خواستار شد

برخورد قانونی و جدی نیروی انتظامی با موتورسواران متخلف

فرماندار کاشمر خواستار برخورد قانونی و جدی نیروی انتظامی با موتورسواران متخلف شد.

برخورد قانونی و جدی نیروی انتظامی با موتورسواران متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در جلسه کمیته جامعه ایمن کاشمر اظهار داشت: با توجه به این که بر اساس آمار، نخستین عامل مرگ موتورسواران در تصادفات، عدم استفاده از کلاه ایمنی است نیروی انتظامی باید با متخلفین و راکبینی که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند، برخورد کند.

وی با بیان اینکه پلیس‌راه کاشمر باید ایست و بازرسی را در خصوص برخورد با موتورسواران متخلف در جاده‌های مواصلاتی شهرستان فعال کند از بخشداران خواست از طریق دهیاری‌های روستا نسبت به اطلاع‌رسانی برای استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با نصب بنر در داخل روستا اقدام کنند.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده از سوی پلیس راهور در داخل شهر در برخورد با موتورسواران متخلف کافی نیست، یادآور شد: در راستای اطلاع‌رسانی عمومی در سطح شهر، شهرداری کاشمر موظف است با نصب بنر و استفاده از تلویزیون‌های شهری نسبت به آگاه‌سازی موتورسواران برای استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام کند.

این مسئول با اشاره به تردد زیاد موتورسیکلت در جاده‌های مواصلاتی و نیز داخل شهر کاشمر گفت: باید در جهت استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی نمود تا بیش از این شاهد از بین رفتن جوانان نباشیم.

فروزان با بیان اینکه اجرای طرح «آیلند» خیابان امام خمینی (ره) در سال گذشته باعث نارضایتی برخی شهروندان و جبهه‌گیری برخی اصحاب رسانه در این زمینه شده تصریح کرد: پس از اجرای این طرح به صراحت از مردم به خاطر اذیتی که می‌شوند، عذرخواهی کرده و اعلام کردم اجرای این طرح تنها در راستای حفظ سلامت شهروندان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اخیراً اجرای طرح جداسازی در خیابان‌های اصلی شهر ابلاغ و ناگزیر به اجرای آن هستیم، گفت: این طرح جامع توسط شهرداری کاشمر در خیابان‌های قائم و مدرس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول