اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 11 کرج:

وضعیت ترافیک در مسیرهای مختلف کرج اطلاع‌رسانی می‌شود

شهردار منطقه 11 کرج گفت: با نصب تابلو متغیر خبری،‌ وضعیت ترافیک در مسیرهای مختلف کرج اطلاع‌رسانی می‌شود.

وضعیت ترافیک در مسیرهای مختلف کرج اطلاع‌رسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین عطایی ظهر امروز در جریان نصب و راه‌اندازی تابلوی متغیر خبری در این منطقه اظهار کرد: با توجه به این‌که این منطقه یکی از پرترددترین مسیرهای کرج به شمار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های اساسی وضعیت ترافیک از طریق این تابلو به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی نصب و راه‌اندازی تابلوی ترافیکی در بلوار شهید مدرس (خلج‌آباد) را اقدامی مهم در راستای کاهش معضل ترافیک در محدوده شرق کرج عنوان کرد و افزود: به منظور ایجاد امکان اطلاع شهروندان و مسافران از وضعیت ترافیک مسیر پیش‌رو، تابلوی متغیر خبری در لاین شمالی بلوار شهید مدرس نصب و راه‌اندازی شد.

این مسئول با بیان این‌که این مسیر یکی از راه‌های منتخب مردم برای رسیدن به جاده چالوس است، ادامه داد: در آستانه سال نو و آغاز مسافرت‌های برون‌شهری نصب این تابلو گامی مهم در جهت کاهش معضل ترافیک و اطلاع شهروندان از چگونگی راه‌ها است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از وضعیت راه‌ها، بار ترافیکی و حوادث غیر‌مترقبه از مهم‌ترین خدماتی است که از طریق این تابلو به شهروندان ارائه می‌شود.

مدیر منطقه 11 شهرداری کرج درباره دیگر مزایای تابلوی مذکور تصریح کرد: این تابلو در مواقع عادی به صورت تابلوی راهنمای مسیر و نمایش پیام‌های ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عطایی با اشاره به تأثیر آگاهی مردم از ترافیک شهری و ورودی جاده چالوس در کاهش ترافیک گفت: راه‌اندازی تابلوی ترافیکی هوشمند در این مسیر که یکی از ورودی‌های اصلی و شریان‌های حیاتی شهر کرج محسوب می‌شود ضروری بود و با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم، این امر محقق شد.

انتهای پیام/2302/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول