اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی:

آموزش رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل در آذربایجان غربی اجباری است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: آموزش رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل در آذربایجان غربی اجباری است.

آموزش رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل در آذربایجان غربی اجباری است

مجتبی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی در راستای کاهش تصادفات الگوهای اجرایی متنوعی داشته است.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی به منظور کاهش تصادفات و همچنین ترافیک در استان، تصریح کرد: خارج کردن ناوگان فرسوده از ناوگان حمل و نقل آذربایجان غربی یکی از این اقدامات است.

رحمانی به فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هفت مرکز در استان وجود دارد و باید مراکز جدید تاسیس و توسعه یابد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی افزود: تمام اتوبوس‌های برون شهری قبل از سفر از سوی مدیران فنی بازرسی می‌شوند تا در طول سفر هیچ مشکلی به وجود نیاید.

وی به آموزش رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل در آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: این آموزش‌ها اجباری است و همه رانندگان باید آن را سپری کنند.

رحمانی شغل رانندگی را بسیار حساس و با اهمیت عنوان کرد و گفت: در صورت تاسیس دبیرستان‌های حمل و نقل در آذربایجان غربی افرادی که علاقه‌مند به شغل رانندگی هستند با ثبت‌نام در این دبیرستان‌ها وارد چرخه حمل و نقل می‌شوند.

انتهای پیام/61010/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول