اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

بسیج با اقتدار تحریم‌ها را دور زد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: بسیج با اقتدار تحریم‌های دشمنان را دور و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

بسیج با اقتدار تحریم‌ها را دور زد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیج اساتید استان کردستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اظهار کرد: بسیج عامل اصلی ایستادگی ملت ایران در مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه هدف بسیج حاکمیت خداوند بر جهان است، تصریح کرد: بسیج یعنی به عمومیت درآوردن دفاعی که نبود آن فساد و تباهی را در دنیا به دنبال دارد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در کردستان، هدف بسیج مستضعفین رساندن پیام ایستادگی مستضعفان سراسر دنیا در برابر استکبار است.

‌حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه حاکمیت خداوند قطعا بر جهان پابرجا خواهد شد، گفت: نور مایه حیات و رشد است و قطعا در سایه نور اسلام انسان‌ها مسیر رشد و سعادت را خواهند پیمود.

وی با بیان اینکه خداوند می‌خواهد انسان‌هایی خدایی بر مسلمانان حاکم شوند تا به وسیله آنها به معبود برسند، تصریح کرد: نظام تکری و تشریح هر دو به هم وابسته بوده و انسان‌ها به باور و یقین می‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه خداوند و دین الهی در تمام عرصه‌های حیات انسان نمود و ظهور دارد، گفت: در سبک زندگی اسلامی یاد، دستور و مسیر زندگی خدایی است و بر تمام افعال و کردار آدمی حاکم است.

به گفته حسینی‌شاهرودی، سبک زندگی غیرخدایی درست نقطه مقابل این است و محور در این سبک از زندگی خروج خدا از حیات و زندگانی بشر است.

این مقام مسئول به نقش و اهمیت بسیج اساتید در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: تلاش در راستای حفظ و ثبات، و احیای حدود الهی در جامعه از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید به ویژه اساتید بسیجی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه مبنای حکومت‌ها رعایت رفتار و حق‌طلبی است، بیان داشت: اصل اخلاق سیاسی نیز حق‌طلبی است و در حکومت‌های اسلامی به صورت ویژه به آن توجه شده است.

به گفته حسینی‌شاهرودی، هیچ‌گاه نباید اجازه داد که حقی ناحق شود چراکه کوچکترین حق‌ها نیز حساب و کتاب دارد و فردای قیامت باید پاسخگو بود.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان و راهنمایی‌های الهی رهبران دینی در طول عمر با برکت انقلاب توانسته مانع از تحقق اهداف دشمنان شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی با اراده و اقتدار ملت همواره به فرصتی برای رشد و بالندگی تبدیل شده است.

وی در پایان تصریح کرد: بسیج با قدرت و اقتدار و بهره‌وری از تمام ظرفیت‌ها تحریم‌ها را دور زد و بستر را برای خودکفایی و کاهش وابستگی فراهم کرد.

انتهای پیام/79002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول