اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

طرح سلامت نوروزی در اردبیل اجرا می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

طرح سلامت نوروزی در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان اردبیل اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح سلامت جامعه و کم کردن دغدغه مردم در تامین نیازمندی‌های ایام پایانی سال است که هم به شکل فراگیر در فروشگاه‌ها و عرضه‌کنندگان مواد غذایی و پروتئینی اجرا شده و هم رستوران‌ها، مراکز عرضه مواد غذایی، تالارها و اماکن دیگر در این ایام مورد بازرسی بهداشتی قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد‌: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 22 تن مواد غذایی فاسد و از چرخه مصرف خارج شده مورد توجه قرار گرفته و نسبت به جمع‌آوری و امحای آنها اقدام لازم انجام شده است و با صاحبان مراکز و فروشگاه‌هایی که اقدام به توزیع مواد غذایی فاسد کرده‌اند برخورد قاطع و جدی صورت گرفته است.

فرماندار اردبیل افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ‌دامپزشکی و مجموعه‌های دیگر نظارتی سعی بر این است تا تعطیلات نوروزی با سرکشی به تمامی اماکنی که در خدمات‌رسانی به مردم نقش شاخصی دارند مورد ارزیابی و بازرسی دقیق قرار گیرند تا خارج از ضوابط و مقررات و موازین بهداشتی و سلامتی مواد غذایی عرضه نشده و حرکتی را در عرصه تهدید سلامتی مردم و یا نگرانی‌های عمومی شاهد و ناظر نباشیم.

زنجانی یادآور شد: در کنار این اقدامات و برخی فعالیت‌های پیشگیرانه ما در اسفند ماه شاهد برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در چند نقطه اردبیل خواهیم بود که در این مراکز نیز ماموران فعال در طرح بسیج سلامت نوروزی حضور داشته و به عرضه مواد غذایی و همچنین مایحتاج مردم از نظر بهداشتی و سلامتی توجهی جدی خواهند داشت.

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها که قرار است در نیمه اسفند ماه در شهرستان اردبیل فعالیتش را آغاز کند مایحتاج ضروری مردم با تخفیف ویژه و شرایط خاص عرضه می‌شود تا مردم در روزهای پایانی سال بتوانند بخشی از نیازمندی شب عید خود را از این مراکز تامین و تهیه کنند.

فرماندار اردبیل در مورد توزیع میوه شب عید نیز تصریح کرد: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرداری اردبیل قرار است ایستگاه‌های مختلف عرضه میوه شب عید در اردبیل راه‌اندازی شود تا مردم به راحتی بتوانند خریدهای خود را در روزهای پایانی سال انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنجانی در پایان سخنان خود ضرورت و اهمیت فعال شدن اکیپ‌های نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت، ‌اتحادیه و اصناف مختلف را در بحث کنترل قیمت‌ها ضروری بیان کرد و گفت: در این باب نباید عده‌ای سودجو بخواهند از فرصت پیش‌آمده به نفع خود استفاده کنند.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول