اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال جاری صورت گرفت

7 کیلومتر توسعه شبکه آب در شهر اقبالیه قزوین

به گفته رئیس اداره آب و فاضلاب شهر اقبالیه و منطقه چوبیندر قزوین در سال جاری در این شهر میزان هفت کیلومتر توسعه شبکه آب انجام شده است.

7 کیلومتر توسعه شبکه آب در شهر اقبالیه قزوین

علیرضا شمس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تا پایان دی ماه سال جاری شبکه آب شرب شهر اقبالیه میزان هفت کیلومتر توسعه یافته است.

وی افزود: آب شرب شهر اقبالیه از طریق 6 حلقه چاه فعال با میانگین آبدهی 340 متر مکعب در ساعت تأمین می‌شود که این مقدار آب تولیدی از طریق خط انتقال وارد مخازن 3 هزار متر مکعبی و 5 هزار متر مکعبی ذخیره شده و سپس وارد شبکه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: آب شرب منطقه چوبیندر نیز از طریق 2 حلقه چاه با میانگین آبدهی 170 متر مکعب در ساعت تأمین شده و از طریق خط انتقال وارد مخزن ذخیره 1500 متر مکعبی می‌شود.

شمس در خصوص عملکرد امور مشترکین اقبالیه و چوبیندر تا پایان دی ماه سال جاری، اظهار داشت: 352 فقره واگذاری انشعاب آب، شناسایی 121 فقره انشعاب آب غیرمجاز و تبدیل 65 فقره آن به مجاز، تعویض 190 دستگاه کنتور خراب و دوره‌ای و تست خوشه‌ای 20 دستگاه کنتور در مدت ذکر شده انجام شده است.

وی با اشاره به توسعه شبکه آب به طول 7 کیلومتر در سال جاری، در زمینه عملکرد اداره بهره‌برداری و فنی خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب به طول 100 متر، اصلاح 300 فقره انشعاب، مرئی کردن 420 مورد شیر قطع و وصل انشعابات مشترکین، مرئی کردن 60 مورد شیرآلات شبکه، رفع 56 حادثه در شبکه اصلی، رفع 550 حادثه در شبکه فرعی و رفع 25 حادثه مشترکین تا پایان دی ماه سال جاری انجام شده است.

وی با ذکر اینکه تا پایان دی ماه سال جاری در شهر اقبالیه و منطقه چوبیندر بیش از 3 میلیون و 376 هزار متر مکعب آب تولید شده، تصریح کرد: شهر اقبالیه و منطقه چوبیندر دارای 16 هزار و 100 فقره اشتراک آب است.

شایان ذکر است شهر اقبالیه و منطقه چوبیندر جزو شهرستان قزوین بوده و در مجموع دارای 94 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول