اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

رفع مشکل برق پرورش‌دهندگان میگو و مسکن مهر استان بوشهر

استاندار بوشهر بر حل مشکلات برق پرورش‌دهندگان میگو و مسکن مهر در استان تاکید کرد.

رفع مشکل برق پرورش‌دهندگان میگو و مسکن مهر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست بررسی مشکلات برق بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های برق در استان اضافه کرد: تامین برق مطمئن از موضوعات مهمی است که در استان بوشهر باید مورد نظر مسئولان و متولیان امر باشد.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات تامین برق پرورش‌دهندگان میگو و طرح مسکن مهر، مسئولان باید زمینه برای حل مشکلات برق در این دو حوزه فراهم را کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با وجود اینکه شرکت برق متعهد شده مشکلات برق مسکن مهر را تا سال آینده مرتفع کند انتظار است این زمان طولانی نشود و در موعد مقرر مشکل برق مسکن مهر برطرف شود.

سالاری با بیان اینکه عزم ملی برای اتمام پروژه مسکن مهر در کشور وجود دارد، گفت: از مسئولان شرکت برق بوشهر و فارس انتظار داریم در این زمینه نهایت تلاش و برنامه‌ریزی خود را انجام دهند.

وی افزود: برای بهتر شدن وضعیت اعتباری به منظور اجرای پروژه‌های مختلف به ویژه برق در سال آینده خوش‌بین هستیم و امیدواریم با تامین اعتبار لازم پروژه‌های برق نیز اجرایی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عزم دولت برای رفع مشکلات برق در کشور جدی است، افزود: توسعه شبکه‌های برق‌رسانی در کشور و حل مشکلات برق مسکن مهر از اولویت‌هایی است که دولت بر آن تاکید دارد.

سالاری در ارتباط با مشکل برق پست برازجان گفت: با توجه به خسارتی که به این پست بر اثر حوادث غیرمترقبه آمده می‎توانیم از محل اعتبار مدیریت بحران برای اجرای این طرح اقدام کنیم. برای کمک مالی به برخی پروژه‌ها یا امکان قانونی نداریم یا اگر امکان قانونی هم باشد پول نداریم.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول