اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان:

همه کارگران سبد کالا می‌گیرند

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: قانون مشمولان سبد کالا اصلاح و مقرر شد عده‌ای از کارگران و بازنشستگان نیز که جزو دریافت‌کنندگان سبد نبودند مشمول محسوب شده و بتوانند سبد خود را دریافت نمایند.

همه کارگران سبد کالا می‌گیرند

اصغر برشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت سبد کالا اظهار کرد: سبد کالا یکی از راه‌هایی است که توانسته جلوی تورم را در شرایط کنونی بگیرد و قطعا در شرایط تورم رکودی که در حال حاضر اقتصاد کشور با آن گریبانگیر است از بهترین راه‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در آغاز طرح این سبد فقط به عده‌ای از کارگران و بازنشستگان تعلق گرفت که قرار شد این وضع اصلاح شود و  این سبد به همه کارگران تعلق گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده قانون مشمولان سبد کالا اصلاح شد و بر همین اساس مقرر شد عده‌ای از کارگران و بازنشستگان نیز که مشمول دریافت سبد نبودند مشمول محسوب شده و بتوانند سبد خود را دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه سبد کالا توانست جلوی تزریق نقدینگی و افزایش تورم را بگیرد، تصریح کرد: تعاونی‌های ما نیز فعال شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح با مشکلاتی روبرو بوده بیان کرد: برای نمونه نحوه توزیع مشکلاتی دارد و یا نوع اجناسی که در قالب سبد به مردم تحویل داده می‌شود می‌توانست متفاوت باشد یعنی به جای مرغ و تخم‌مرغ می‌شد از کالاهایی جایگزین بهتر و با ماندگاری بالاتری استفاده کرد.

انتهای پیام/63028/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول