اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

بسیج فرهنگیان از افتخارات نظام است

مدیرکل جدید آموزش و پرورش قم با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند بسیج فرهنگیان این استان گفت: سازمان بسیج فرهنگیان از افتخارات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بسیج فرهنگیان از افتخارات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در جمع اعضای کانون‌ها و سازمان بسیج فرهنگیان استان، با بیان اینکه بسیج ثمره نگاه بلند بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، گفت: افتخارم این است که از زمانی که پا به عرصه فعالیت‌های اجتماعی گذاشته‌ام بسیجی بوده‌ام و اکنون نیز توفیق خدمت به عنوان یک بسیجی را دارم.

وی با تقدیر از زحمات اعضای سازمان بسیج فرهنگیان استان قم اظهار داشت: این سازمان از افتخارات و برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بسیج را یک سرمایه اجتماعی برشمرد و افزود: در بسیج باید نگاه‌ها به سمت قشر جوان، نوجوان و دانش‌آموز هدایت شود و از خداوند می‌خواهیم که توفیق حضور در همه عرصه‌ها را به عنوان یک بسیجی واقعی به ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/2258/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول