اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نظام پذیرش پیشنهادهای برق منطقه‏ای سمنان:

111 پیشنهاد در راستای بهبود صنعت برق در سمنان ارائه شد

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: 111 پیشنهاد در راستای بهبود صنعت برق در سمنان ارائه شده است.

111 پیشنهاد در راستای بهبود صنعت برق در سمنان ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صبح امروز با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان، از شرکت‏کنندگان در فراخوان کمیته نظام پیشنهادهای این شرکت تجلیل شد.

یعقوب قلیچ‏لی، دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه‏ای سمنان در این مراسم گفت: فراخوان نظام پیشنهادهای این شرکت شامل شیوه‏های صرفه‏جویی، روش‏های افزایش انگیزش کارکنان و راهکارهای پیشگیری از سرقت تجهیزات خطوط انتقال و فوق توزیع اجرا شد که 111 پیشنهاد به این کمیته رسید و به 10 نفر از پیشنهاددهندگان به قید قرعه هدایایی تقدیم می‏شود.

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه‏ای سمنان افزود: همکاران هم‏چون گذشته در راستای افزایش بهره‏وری و ارائه خدمت بهتر به هم‏استانی‏ها در خصوص هر موردی که به نظر آنها می‏تواند به انجام بهتر امور در  شرکت کمک کند، پیشنهادهای خود را مطرح کنند.

قلیچ‏لی اظهار داشت: در حال حاضر، نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه‏ای سمنان در قالب پنج کمیته تخصصی و فنی به بررسی پیشنهادهای رسیده می‏پردازد.

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: علاقه‏مندان اعم از کارکنان شرکت برق منطقه‏ای یا سایر ذی‏نفعان می‏توانند برای ارائه پیشنهادهای خود به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی semrec.co.ir www. مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول