اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دلوار خبر داد

احداث 159 غرفه گردشگری در سواحل دلوار در ایام نوروز

شهردار دلوار گفت: در نوروز 93 بیش از 159 غرفه در ساحل دلوار و کنار موزه شهید رئیسعلی دلواری برای رفاه حال مهمانان و گردشگران مهیا خواهد شد.

احداث 159 غرفه گردشگری در سواحل دلوار در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، عزیزالله ندری صبح امروز در نشست هماهنگی میزبانی از مسافران نوروزی در دلوار اظهار داشت: شهرداری دلوار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد تنگستان در ساحل خلیج همیشه فارس تنگستان چند مسابقه از جمله مسابقه نقاشی، مسابقه روز 12 فروردین و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برای بازدیدهای نوروزی مهمانان برپا خواهد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان نیز گفت: شهرستان تنگستان با دارا بودن موقعیت‌های بالفعل در زمینه‌های گردشگری و تفریحی می‌تواند یکی از نقاط حائز اهمیت در استان  باشد.

پرویز شعبانی افزود: منطقه‌های گردشگری و ساحل زیبای خلیج همیشه فارس بستری مناسب برای گردشگران و مهمانان نوروزی است.

وی افزود: سهم شهرستان تنگستان با دارا بودن موزه شهید رئیسعلی دلواری، تپه رشادت، قلعه کلات، منطقه سرسبز خائیز، آب گرم معدنی اهرم و آب درمانی میر احمد بیش از دیگر نقاط است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری تنگستان ادامه داد: برای رفاه حال گردشگران و مهمانان نوروزی که  شهرستان تنگستان را برای سفر نوروز انتخاب خواهند کرد باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی از شهرداران شهرهای تنگستان خواست تا با تلاش و کوشش‌های فراوان کمبودهای احتمالی را جبران و آسایش هر چه بهتر مهمانان نوروزی را فراهم کنند.

شعبانی ایجاد پایگاه امداد و نجات دریایی و جاده‌ای توسط هلال‌احمر را مهم دانست و تاکید کرد: باید جمعیت هلال‌احمر شهرستان با توجه به اینکه تنگستان دارای 90 کیلومتر مرز دریایی است برای رفاه حال مهمانان و گردشگرانی که تنگستان را برای سفر خود انتخاب می‌کنند چند پایگاه امداد و نجات دریایی و جاده‌ای در شهرستان ایجاد کنند.

بخشدار دلوار نیز در این جلسه از آمادگی بخش دلوار برای پذیرایی از مهمانان نوروزی که شهرستان تنگستان و بخش دلوار را انتخاب می‌کنند، خبر داد.

علی غلامی‌زاده افزود: برای رفاه حال مهمانان نوروزی بازارچه محصولات دریایی، میوه و تره‌بار را برای نخستین بار در شهر دلوار ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/60004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول