اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان افتتاح می‌شود

عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان تا پایان سال آینده خبر داد.

سالن ورزشی 3 هزار نفری کاشان افتتاح می‌شود

عباسعلی منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در این شهرستان، اظهار داشت: زیرساخت‌های موجود ورزشی در کاشان متناسب با تعداد ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش در این شهرستان نیست.

وی با تشریح پیگیری‌های صورت گرفته جهت تکمیل ورزشگاه ‌3 هزار نفری کاشان تصریح کرد: به دنبال بازدید مدیرعامل سازمان توسعه و عمرانی وزارت ورزش کشور از این ورزشگاه، نسبت به مسقف نمودن این سالن تا پایان سال جاری متعهد شده است و صدور مجوز و تصویب بودجه لازم برای بهره‌برداری از این ورزشگاه در کمیسیون ورزش مجلس در حال پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فاز اول ورزشگاه 3 هزار نفری کاشان تا اواخر سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال در این مجموعه باشیم.

وی میزان بودجه لازم برای بهره‌برداری از این سالن ورزشی را بیش از 40 میلیارد ریال ذکر و عنوان کرد: بدون شک کاشان جزو یکی از اولویت‌های ورزشی کشور در سال آینده است.

عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم جدایی بودجه ورزش کاشان از بودجه ورزشی استان اصفهان بیان داشت: به دلیل بدهکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، بودجه‌ای که برای شهرستان‌های استان اصفهان به حساب این اداره کل ارسال می‌شود، توسط برخی از پیمانکاران ورزشگاه‌های اصفهان از جمله ورزشگاه نقش جهان، برداشت می‌شود.

وی سطح ورزش کاشان را خارج از حد شهرستان دانست و تأکید کرد: باید مدیرانی که برای این بخش بکار گرفته می‌شوند از توانایی و مدیریت بالایی و در حد ورزش یک استان برخوردار باشند.

نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات کارگری کاشان از تصرف اراضی مربوط به شرکت‌های ریسندگی و بافندگی این شهرستان در کرج توسط ارگان‌ها و ادارات این شهر خبر داد و گفت: این در حالی است که در صورت فروش یک قطعه از این زمین‌ها مشکلات کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان برطرف می‌شود.

به گفته وی اراضی شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان توسط ادارات و ارگان‌های مختلف کرج مورد ساخت و ساز و تصرف قرار گرفته است که در اولین گام باید علیه آنها ارائه شکایت شود و تمام توان خود را برای پس گرفتن اراضی‌ که خودسرانه تصرف کرده‌اند به کار می‌گیرم تا احقاق حقوق کارگران کاشان احقاق گردد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مورد مشکل بازنشستگی کارگران شرکت ریسندگی کاشان اظهار داشت: مشکل کارگران به دو شکل در حال پیگیری است بازنشستگی حداکثر 400 نفر از کارگران که شامل قانون سختی کار می‌شوند و بخش دیگر معوقات حدود 3 هزار نفر از کارگران کاشان است.

منصوری افزود: در این زمینه با وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی دیداری داشته‌ام که ایشان قول اتمام مشکل کارگران را داده‌اند و اظهار داشتند که این مشکل را حل شده تلقی کنید.

وی یادآور شد: مشکل کارگران را تا حل نهایی پیگیر هستم و یقین دارم که وزیر کار مطلبی را خلاف واقعیت عنوان نکرده و این مشکل کارگران حل شده است.

انتهای پیام/63010/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول