اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام حمایت قاطع رئیس شورای شهر بوشهر از هنرمندان:

تعطیلی مجتمع فرهنگی هنری بوشهر زیبنده شهر نیست

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به وجود هنرمندان خلاق و شایسته بوشهر که موجب افتخارآفرینی در کشور و جهان شده‌اند تعطیلی مجتمع فرهنگی هنری 9 دی زیبنده شهر بوشهر نیست.

تعطیلی مجتمع فرهنگی هنری بوشهر زیبنده شهر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده شب گذشته در نشست شورای شهر با اعلام حمایت قاطع شورا از هنرمندان اظهار داشت: با توجه به افتخارآفرینی‌های هنرمندان بوشهر در عرصه‌های کشوری و جهانی، باید با پیگیری سریع، مجتمع فرهنگی هنری 9 دی را برای فعالیت آنها بازگشایی کنیم.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: با توجه به غنای بالای شهر بوشهر تعطیلی تنها مجتمع فرهنگی هنری شهر بوشهر، زیبنده شهر نیست.

وی تصریح کرد: از مقامات ارشد استان تقاضا داریم نهایت تلاش را درجهت بازگشایی مجتمع فرهنگی هنری بوشهر به‌کار بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بازگشایی این مجتمع باشیم و بیشتر از این عرصه برای فعالیت هنرمندان خلاق شهر بوشهر تنگ نباشد.

برزگرزاده ادامه داد: مجدداً از شهروندانی که با حکم قضایی موجبات تعطیلی این مجتمع را فراهم کرده‌اند خواستاریم که با تعامل مناسبشان راه را برای هنرمندان خلاق شهر بوشهر باز کنند تا این قشر فرهنگی هرچه سریع‌تر فعالیت‌های خود را از سربگیرند.

پروژه‌های سرمایه‌گذاران باید کارشناسی شود

وی در ارتباط با سرمایه‌گذار پروژه تفریحی، تجاری در اطراف چهارراه نواب صفوی بوشهر بیان داشت: شورا همچون گذشته از سرمایه‌گذاران دلسوزی که برای توسعه و پیشرفت بوشهر پیشگام می‌شوند حمایت کامل خواهد کرد.

برزگرزاده تصریح کرد: اجرای پروژه مذکور می‌تواند کمک بزرگی نیز به احیاء قسمتی از بافت قدیمی شهر تاریخی بوشهر کند.

رئیس شورای شهر بوشهر ادامه داد: شورا همیشه در حمایت از سرمایه‌گذاران پیشقدم بوده و خواهد بود ولی از لحاظ علمی شایسته است که پروژه‌های بزرگ با کار کارشناسی که توسط کارشناسان شهرداری صورت می‌گیرد به نحو مطلوب و شایسته‌تری اجرا شوند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول