اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر خبر داد

احداث شهربازی در پارک شغاب

عضو شورای شهر بوشهر گفت: در فاصله کمتر از دو سال در پارک شغاب بوشهر یک شهربازی بزرگ افتتاح خواهد شد.

احداث شهربازی در پارک شغاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی‌اکبر شمسا در جلسه شورای شهر بوشهر از ایجاد یک شهربازی در پارک شغاب خبر داد و اظهار کرد: این شهربازی بازی یکی از اساسی‎ترین نیازهای شهروندان برای تفریح کودکانشان است که در فاصله 18 ماه به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: این پروژه بزرگ که با همت یکی از سرمایه‌گذاران بومی احداث خواهد شد می‌تواند تا حد زیادی کمبود پارک‌های تفریحی کودکان بوشهر را مرتفع کند.

وی اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 7.8 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که قسمتی از آن رو باز و قسمتی از آن نیز به شکل سرپوشیده است و انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این طرح، بعد از چند سال شاهد یک شهربازی زیبا و شایسته شهروندان بوشهری باشیم.

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر یادآور شد: جزیره‌های کیش و قشم که به پیشرفت و توسعه مناسبی دست یافته‌اند بدون شک از ابتدا شاهد چنین موقعیتی نبوده‌اند و این مسیر را از یک نقطه شروع کرده‌اند تا به وضعیت فعلی رسیدند و در بوشهر نیز باید این مسیر از یک نقطه شروع شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت شهر بوشهر باشیم.

شمسا تصریح کرد: در شهرهای بزرگ نظیر اصفهان و مشهد برای اجرای خیابان‌های عریض تعداد زیادی خانه‌های مسکونی را تخریب کرده‌اند و ما نیز با الگوگیری از شهرهای مذکور باید خیابان حافظ که به شکل باریکه‌ای در آمده را تعریض کنیم و تردد شهروندان را در خیابان‌هایی که پرتردد هستند سهولت بخشیم.

وی در ادامه با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذار بومی که قصد احداث مجتمع تفریحی تجاری در اطراف چهارراه صفوی را دارد، اظهار داشت: باید در جهت ترغیب سایر شهروندان برای اجرای پروژه‌های تجاری از سرمایه‌گذاران مذکور که هم زمین و هم منابع مالی برای اجرای پروژه‌های بزرگ را دارند، بسترسازی کنیم.

انتهای پیام/66006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول