اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامهرمز خواستار شد

ضرورت توجه مسئولان به رفع معضلات رامهرمز

فرماندار رامهرمز گفت: ضروری ا‌ست که مسئولان استانی توجه بیشتری به رفع مشکلات و معضلات مردم این شهرستان داشته باشند.

ضرورت توجه مسئولان به رفع معضلات رامهرمز

مصطفی سمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: استان خوزستان از لحاظ منابع بسیار غنی است و تمام منابع و معادنی که نیازمند توسعه یک استان بوده در خوزستان فراوان است اما متاسفانه نرخ بیکاری در استان از جمله رامهرمز زیاد است.

وی ادامه داد: مردم رامهرمز مردم کم توقعی هستند اما ضروری‌ست که مسئولان استانی توجه بیشتری به رفع مشکلات و معضلات مردم این شهرستان داشته باشند و جوانان ما علاوه بر تحصیل، مشاغل فنی و حرفه‌ای را حتما فرا بگیرند و همچون کشورهای توسعه یافته وارد بازار کار شوند.

سمالی‌زاده افزود: توقع ما یک توقع دو طرفه است و امیدواریم که مردم هم از کارگاه‌هایی که توسط دولت ایجاد شده بهترین بهره را ببرند و در بازار کار مثمر ثمر باشند.

وی همچنین عنوان کرد: جوانان ما نباید رویکردشان فقط به اخذ مدارک تحصیلی بالا بدون هیچ‌گونه دانش فنی باشد بلکه باید به سمت فراگیری دانش فنی باشد.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: ما نسبت به تمام ملت‌ها دارای تمدن، استعداد و سابقه درخشانی هستیم ولی چون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرانگرفته‌ایم متاسفانه نتوانسته‌ایم به درستی وارد بازار کار شده و کارگاه‌های تولیدی ایجاد کنیم که این امر نیاز به بازنگری کلی دارد.

انتهای پیام/72012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول