اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان اعلام کرد

برپایی نمایشگاه بهاره در طالقان

فرماندار طالقان با اشاره به تأمین نیازهای مردم در شب عید گفت: نمایشگاه بهاره امسال در شهرستان طالقان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه بهاره در طالقان

یوسف صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان گفت: هر ساله در روزهای پایانی سال ما شاهد افزایش تقاضا به ویژه برای کالاهای ضروری و پرمصرف هستیم و می‌بینیم که تقاضای بسیاری به بازار وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش خریدهای مردم در روزهای پایانی سال، ضروری است برنامه‌ریزی لازم برای تامین کالاهای اساسی و پرمصرف از سوی دستگاه‌های اجرایی تدوین و به صورت صحیح اجرایی شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در طالقان در پاسخ به این پرسش که برای این منظور چه اقداماتی در شهرستان صورت گرفته است، گفت: با توجه به اینکه تجربه‌ سال‌های گذشته را داریم، از چند ماه قبل تمهیدات ویژه‌ای برای تامین مایحتاج ضروری مردم از سوی ادارات مربوطه و با نظارت فرمانداری اتخاذ شده است.

صدیقی افزود: مهمترین اولویت ما که در جلسات مختلف از جمله شورای تنظیم بازار مورد تاکید قرار گرفته، تامین نیاز بازار از جمله مواد غذایی مانند برنج، گوشت سفید و قرمز،میوه، خشکبار، روغن، لبنیات، حبوبات و همچنین پوشاک است.

وی تصریح کرد: این محصولات به طور کامل تامین و ذخیره شده و بر اساس نیاز و میزان تقاضا وارد بازار می‌شود و مردم هیچ نگرانی از بابت تامین مایحتاج خود در این شهرستان ندارند.

* نمایشگاه بهاره امسال در طالقان دایر می‌شود

فرماندار طالقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با هدف عرضه مستقیم کالاهای اساسی به مردم گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، نمایشگاه بهاره  امسال نیز در طالقان دایر شده و تلاش داریم تا بخش مهمی از کالاهای پرمصرف را از طریق این مرکز به مردم عرضه کنیم.

صدیقی بیان داشت: اولویت اصلی در عرضه کالاهای نمایشگاه بهاره این است که محصولات با کیفیت مناسب و کمتر از قیمت بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه نمایشگاه بهاره طالقان از 14 اسفند فعالیت خود را به مدت 10 روز آغاز می‌کند، گفت: در نمایشگاه بهاره امسال، مواد غذایی و برخی از اقلام ضروری حدود 15 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود و شهروندان می‌توانند بخش مهمی از نیازهای خود را از این طریق تامین کنند.

انتهای پیام/2302/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول