اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوره هنری و بنیاد قم پژوهی

عوامل «فرجام سفر طولانی طوبا» تجلیل شدند

عوامل نمایش «فرجام طولانی طوبا» به همت حوزه هنری استان قم و با همکاری بنیاد قم پژوهی تجلیل و تشویق شدند.

عوامل «فرجام سفر طولانی طوبا» تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عوامل نمایش «فرجام سفر طولانی طوبا» که در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برگزیده شده است به همت حوزه هنری استان قم و با همکاری بنیاد قم پژوهی تجلیل شدند.

در این مراسم که در موسسه آموزشی طلوع مهر برگزار شده بود حجت‌الاسلام علی بتایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، حامد حجتی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حسین فرجی رئیس حوزه هنری استان قم، اسماعیل زارعی کوشا فرماندار قم و جمعی از دیگر مسئولان حضور داشتند.

علی فرحناک و اصغر نوبخت هنرمندان پیشکسوت تئاتر قم نیز در این جمع حاضر بودند و عوامل «فرجام طولانی طوبا» را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

این نمایش با گویش قمی که در جشنواره فجر برگزیده شده است از عوامل اجرایی مجرب و قوی برخوردار است که علیرضا نادری نویسندگی و محسن حسن‌زاده کارگردانی این نمایش را عهده‌دار است.

سعید برجعلی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نمایش «فرجام سفر طولانی طوبا»، سعید حسنلو طراح صحنه، مهدی نیک‌روش طراح لباس، محمدرضا آزاد طراح نور، محسن آقا حسنی مدیر اجرایی، علی عابدی و ابوالفضل مرادی مدیر صحنه و محمد حاجی بابایی منشی صحنه این نمایش را تشکیل می‌دهند.

احمد سلیمانی، مجید امیری، مهدی نیک‌روش، حمید لاجوردی، جواد پیروزی، حسن اردستانی، محمد کربلایی، سید جواد هاشمی‌نژاد، مصطفی چالوک، مهدی جوانمرد، زکیه بهبهانی، الهام رسولی، صدیقه مشایخی، فائزه حسینی، زینب آهنگ، زینب طاهری، آزاده سلمانی، سمیه زینلی و نرجس نائینی نیز در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

در این مراسم برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر توسط معاونت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجمع امور صنفی شهر قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و بخشداری مرکزی تقدیر شدند.

انتهای پیام/78005/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول