اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتبال کشور/

جدال فوتبالی ساری و خوزستان برای صدر جدول

دو تیم صنعت ساری و صنعت نفت نوین آبادان برای رسیدن به صدر جدول جدال سختی با هم دارند.

جدال فوتبالی ساری و خوزستان برای صدر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صنعت ساری این هفته در یک بازی خارج از خانه مهمان صنعت نفت نوین آبادان است.

این بازی که فردا چهارشنبه 30 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود صنعت ساری و صنعت نفت نوین آبادان برای رسیدن به صدر جدول دیدار تماشایی دارند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم صنعت ساری و صنعت نفت نوین آبادان از گزینه‌های شانس صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند.

بازیکنان صنعت ساری در حالی فردا به مصاف حریف می‌روند که به دلیل عدم تعهدات مدیریت باشگاه در قبال بازیکنان و کادر فنی در حکمی از سوی احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران محمدرضا رنجبر به عنوان مدیر عامل جدید این تیم جایگزین علی‌اصغر یمینی شد.

در جدول رده‌بندی صنعت ساری با 24 امتیاز در رده سوم و صنعت نفت نوین آبادان با 22 امتیاز در مکان پنجم است که در صورت برتری صنعت ساری مقابل حریف تاحدودی زیادی این تیم ساروی به صعود امیدوارتر می‌شود.

در حال حاضر صنعت ساری با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم شهرداری اردبیل و فولاد نوین اهواز 28 امتیازی چهار امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/86005/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول