اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم فوتبال کاسپین قزوین به دنبال فرو ریختن بهمن

در ادامه مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین از تیم بهمن شیراز پذیرایی می‌کند.

تیم فوتبال کاسپین قزوین به دنبال فرو ریختن بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته هجدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین فردا پذیرای تیم بهمن شیراز خواهد بود.

این دیدار درحالی از ساعت 15: 14 فردا در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود که بدون شک این بازی می‌تواند تأثیر زیادی در جایگاه تیم کاسپین قزوین در جدول رده‌بندی داشته باشد.

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین که هفته گذشته در دیداری حساس در گلستان مقابل میزبان خود تیم اتکا نتیجه را دو بر یک واگذار کردند و عملا صدرنشینی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست دادند، به خوبی می‌دانند که برای باقی ماندن در جمع تیم‌های بالایی جدول و قرار گرفتن در کورس قهرمانی هر طور شده است، باید امتیاز حساس این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که در حال حاضر با به دست آوردن هشت پیروزی، شش تساوی و سه شکست و کسب 30 امتیاز جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد، بدون شک در دیدار فردا مقابل نماینده شیراز محکوم به پیروزی است.

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین که دومین فصل حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنند، فصل گذشته عنوانی بهتر از دهمی را کسب نکردند، اما به نظر می‌رسد در این فصل مسئله فرق می‌کند، چراکه بازیکنان این تیم تا به اینجای کار نشان داده‌اند که برای پیروزی در هر بازی و صعود به مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند.

یوسف نادریان سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار شاگردانش مقابل تیم بهمن شیراز اظهار کرد: بدون شک دیدار با نماینده شیراز برای تیم ما بسیار حساس است و با توجه به شرایط حساس جدول و نزدیکی تیم‌ها به یکدیگر اگر تیمی اشتباه کند و امتیاز از دست دهد، قطعا کار برای جبران بسیار سخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال کاسپین هفته گذشته مقابل تیم اتکای گلستان بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت، افزود: متأسفانه در دیدار با نماینده گلستان در برخی از اوقات دچار اشتباه شدیم و عملا امتیازهای حساس این بازی را از دست دادیم و دست خالی شیراز را ترک کردیم.

نادریان با اشاره به اینکه تیم فوتبال کاسپین قزوین تا انتهای این فصل مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور باید در هشت دیدار باقیمانده خود مقابل رقیبان به میدان برود، عنوان کرد: شرایط جدول به گونه‌ای است که برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نباید به راحتی امتیاز از دست داد.

بدون شک حضور تماشاگران فوتبال‌دوست قزوینی در بازی فردای تیم کاسپین قزوین مقابل تیم بهمن شیراز در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین می‌تواند تأثیر زیادی در بالا بردن روحیه تیمی بازیکنان این تیم داشته باشد.

انتهای پیام/77004/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول