اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

دشمن به دنبال از بین بردن اسلام ناب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمنان تنها در صورتی دست از سر ما برمی‌دارند که از اسلام ناب دست بکشیم.

دشمن به دنبال از بین بردن اسلام ناب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام علی معبودی امشب در جلسه بصیرتی سپاه ناحیه بویین زهرا که با حضور کارکنان این ناحیه برگزار شد با اشاره به خطبه 20 نهج‌البلاغه که می‌فرماید: «اگر به شما آشکار می‌شد آنچه که برای مردگان آشکار شده است شما ناله می‌کردید و به وحشت می‌افتادید در نتیجه گوش شنوا می‌داشتید و اطاعت خدا می‌کردید» اظهار داشت: امام علی (ع) در این خطبه به همه ما هشدار می‌دهد که از خواب غفلت بیدار شوید و کوتاهی‌ها را قبل از آنکه دیر بشود جبران کنید.

وی در ادامه به بیان پیامدهای غفلت پرداخت و گفت: غفلت سطحی نگری را در انسان ایجاد می‌کند و انسان فقط ظاهر دنیا را می‌بیند و افق دیدش کوتاه می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ادامه داد: انسان غافل، خوی حیوانی پیدا می‌کند و خود را جهنمی می‌کند که قرآن در مورد این‌ها می‌فرماید: «اینها عقل دارند ولی نمی‌فهمند، چشم دارند ولی نمی‌بینند، گوش دارند ولی نمی‌شنوند و اینها مثل حیوان یا بدتر از آن هستند».

معبودی در ادامه به بحث انقلاب اسلامی پرداخت و دو ویژگی مهم انقلاب اسلامی را به هم ریختن معادلات دو قطبی جهان و قطع کردن دست آمریکایی‌ها از ثروت‌های عظیم کشورمان دانست.

وی شعار اصلی انقلاب اسلامی را دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز از مظلومان دفاع می‌کند.

معبودی در پایان به بیان مسائل روز سیاسی هم پرداخت و عنوان کرد: امروز ما می‌بینیم که اگر یک قدم از خواسته‌های خود عقب نشینی کنیم آمریکا ده قدم جلو می‌آید یک روز هسته‌ای را بهانه می‌کنند اگر هسته‌ای نبود موشک را بهانه می‌کنند، حقوق بشر را بهانه می‌کنند و تنها در صورتی دست از سرما بر می‌دارند که از اسلام ناب دست بکشیم.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول