اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا کرمانشاه:

برداشت غیرمجاز از حساب باعث جدایی یک زوج در کرمانشاه شد‌

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهمی خبر داد که با برداشت غیرمجاز از حساب یک خانم باعث جدایی وی از همسرش شده بود.

برداشت غیرمجاز از حساب باعث جدایی یک زوج در کرمانشاه شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسدالله زحمتکش از دستگیری متهمی خبر داد که با برداشت غیرمجاز از حساب یک خانم باعث جدایی وی از همسرش شده بود.

زحمتکش در تشریح این خبر بیان داشت: خانمی با در دست داشتن شکواییه‌ای به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه و بیان کرد اشخاصی به‌صورت اینترنتی و غیرمجاز اقدام به برداشت مبلغ 200 هزار ریال از حسابم کرده‌اند.

به گفته وی، شاکی اظهار داشت این کار باعث اختلاف و درگیری خانوادگی شده و مورد ظن و تهمت خانواده همسرم قرار گرفته‌ام که به‌خاطر همین موضوع همسرم درخواست طلاق داده است.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه افزود: با کار پلیسی و استعلامات کارشناسی و بررسی‌های مکرر، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

این مسئول با بیان اینکه متهم هرگز فکر نمی‌کرد به‌خاطر سرقت 200 هزار ریال باعث فروپاشی یک خانواده شود، گفت: این فرد اقرار کرد مالک یکی از کافی‌نت‌های سطح شهر است.

زحمتکش تصریح کرد: متهم گفت زمانی‌که شاکیه با مراجعه به مغازه اینجانب درخواست واریز شهریه دانشگاه خود را داشت، شماره حساب و رمز دوم کارت عابر بانک وی را یادداشت و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت از حساب بانکی وی کردم.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: این فرد با تکمیل پرونده و ارسال به دادسرا، با قرار مناسب روانه زندان شد. با این حال افراد باید برای انجام کارهای مالی خود از طریق اینترنت شخصا اقدام کنند و رمز خود را در اختیار دیگری قرار ندهند.

انتهای پیام/2700/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول