اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید خبر داد

ارتقاء سطح علمی جامعه شاهد و ایثارگر در دستور کار سال 93

معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور گفت: ارتقای سطح دانش و توان علمی جامعه شاهد و ایثارگر از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و برنامه‌های کاری سال 93 است.

ارتقاء سطح علمی جامعه شاهد و ایثارگر در دستور کار سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدحسن موذنی که ظهر امروز در همایش یک روزه مدیران آموزش عالی و نخبگان سراسر کشور در سالن شهید هاشمی‌نژاد بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی سخن می‌گفت، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق، انسجام فکری، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و رعایت ارزش‌ها می‌توان گام‌های بلندی در خدمت به جامعه هدف برداشت.

وی با اشاره به اهتمام مدیران سازمان در رفع موانع و مشکلات فرارو به ویژه در حوزه فرهنگی در دولت جدید گفت: این نکته که مشکلات متعددی وجود دارد درست است اما می‌توان امیدوار بود با همت بلند شما همکاران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و پایدار سازمان، نگاه جامع مدیریت ارشد و تخصیص بودجه لازم، موانع یکی پس از دیگری برطرف شود.

وی تشکیل شورای طرح و برنامه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را اقدام زیربنایی و اساسی برای توسعه خدمت به جامعه هدف و کاهش مشکلات دانست و اظهار داشت: خوشبختانه اکنون تقویم برنامه‌های این شورا مشخص شده و در این راستا نخستین نشست مشترک طلاب شاهد و ایثارگر امروز در مشهد برگزار می‌شود.

وی توجه به ورود جامعه ایثارگری به مراکز آموزش عالی و رفع موانع مالی آنان را از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه فرهنگی تا پایان سال جاری ذکر کرد و گفت: خوشبختانه با نگاه جامع مدیریت ارشد سازمان تدابیر خوب و جامعی در توسعه سطح دانش جامعه هدف برداشته شده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه راه خدمت روشن است، گفت: آنچه که می‌تواند مسیر را تعالی ببخشد و سرعت آن را تندتر کند حمایت‌های فکری جامعه هدف و ارائه نقطه نظرات همکاران به عنوان خادمان پر تلاش و صدیق درون سازمانی است.

وی از اختصاص بودجه و اعتبارات کافی برای خدمت به خانواده ایثارگران در سال 93 خبر داد و افزود: با اعتبارات تخصیص یافته می‌توان افق خوبی را برای کارکنان و جامعه هدف ترسیم کرد.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول