اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن مطرح کرد

عدم استفاده مطلوب از نیروهای شهرداری بردسکن

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: از تمام ظرفیت نیروها و پرسنل شهرداری بردسکن به خوبی استفاده نمی‌شود و امور هرز می‌رود.

عدم استفاده مطلوب از نیروهای شهرداری بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد یوسفی عصر امروز در جلسه شورای شهر بردسکن، اظهار کرد: از تمام ظرفیت نیروها و پرسنل شهرداری بردسکن به خوبی استفاده نمی‌شود و امور هرز می‌رود.

وی روزمرگی را از دیگر مشکلات شهرداری ذکر کرد و افزود: باید تحول اساسی در بدنه شهرداری ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه نباید بیشتر وقت شهردار توسط افراد مراجعه‌کننده گرفته شود، گفت: کارشناسان باید در چارچوب قانون به مشکلات مردم رسیدگی کنند و مردم را در برابر شهردار قرار ندهند.

یوسفی نیز با توجه به فرارسیدن سال جدید از شهردار خواست، در بحث زیباسازی و تحول در شهر برای این ایام که بردسکن مسیر تردد هزاران مسافر از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف خواهد بود، اقدام لازم را به‌عمل آورد.

وی با اعلام اینکه مردم منتظر هستند تا اعضای شورا کارآیی خود را نشان دهند از دیگر اعضا خواست در ارائه طرح‌ها و نگاه کلی به شهر دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

در این جلسه مهدی ابراهیمی عضو شورای شهر بردسکن بر بازگشایی مجدد بلوار امامزاده طاهر و تردد عبور و مرور وسائل سنگین تاکید نمود.

احمد شبانی نیز دیگر عضو شورای شهر بردسکن هم بر ایجاد پارکینگ در ضلع شمالی پل کمیته امداد تأکید کرد و خواستار ایجاد فضاهای تجاری در این مکان شد.

محمد دلربائی از اعضای شورای این شهر در سخنان خود بر توازن مصرف اعتبارات عمرانی در شهر تأکید و افزود: بودجه شهرداری برای فعالیت‌های عمرانی باید در جنوب شهر هم مصرف شود.

وی همچنین خواستار تکمیل طرح‌های نیمه تمام داخل شهر شد.

مهدی هنرور شهردار بردسکن در حاشیه این نشست به خبرنگار ما گفت: شعار اصلی من در شهرداری، خدمت به مردم است.

وی تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف را مورد تأکید قرار داد و افزود: از مهمترین شاخصه‌های فعالیت در یک مدیریت شهری، برنامه‌ریزی استراتژیک، راهبردی و هزینه بر اساس منابع موجود خواهد بود.

وی توجه به انجام خدمات شهری، زیباسازی و توسعه فضای سبز شهر، ایجاد مکان‌های تفریحی و ضریب ماندگاری مسافرین در شهر را از برنامه‌های خود اعلام کرد.

وی نیز از مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری به عنوان ستون اصلی کار نام برد.

انتهای پیام/2202/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول