اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 مازندران:

شناسایی کشته‌شدگان حادثه سقوط اتوبوس به دره مقدور نیست

رئیس اورژانس 115 استان مازندران از تلاش 5/5 ساعته برای نجات یک زن در حادثه اتوبوس محور هراز با کمک تکنسین‌های اورژانس 115 خبرداد و گفت: به دلیل شدت حادثه امکان شناسایی حادثه‌دیدگان نیست.

شناسایی کشته‌شدگان حادثه سقوط اتوبوس به دره مقدور نیست

فرهاد مصدری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با بیان اینکه یک زن گرفتار شده در میان اتوبوس حادثه دیده محور هراز ساعت‌ها به طول انجامید، اظهار کرد: این زن پس از 5/5 ساعت با تلاش تکنسین‌های اورژانس 115 آمل نجات یافته و به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه نجات 23 مصدوم حادثه از ساعت چهار و 46دقیقه که به این اورژانس اعلام شد ساعت 7:30 دقیقه صبح به اتمام رسید، یادآور شد: نجات یک زن ساعت‌ها به طول انجامید.

مصدری با بیان اینکه 15 اورژانس 115 به محل حادثه در محور هراز اعزام شده شدند، گفت: یک فروند اورژانس هوایی نیز توانست شش مصدوم را به مراکز درمانی در آمل انتقال دهد.

وی با اعلام اینکه انتقال پیکر کشته شده‌ها به شهرستان آمل ادامه دارد، بیان کرد: تاکنون پیکر بیش از 10 مسافر جان باخته به آمل انتقال یافته است و مابقی نیز با دستگاه‌های آمبولانس در حال انتقال است.

رئیس اورژانس 115 استان مازندران در پایان تصریح کرد: به دلیل شدت حادثه، شناسایی حادثه دیدگان مقدور نیست.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول