اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر مشهد خبر داد

تحقق 1200 میلیارد تومان از درآمدهای نقدی شهرداری مشهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از 2 هزار میلیارد تومان بودجه نقدی سال جاری تنها هزار و 200 میلیارد تومان محقق شده است.

تحقق 1200 میلیارد تومان از درآمدهای نقدی شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن انتظاری‌هروی ظهر امروز در پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از زمان حضور شورای چهارم بیش از 5 ماه می‌گذرد و در این مدت طی 14 جلسه علنی 50 مصوبه، مورد تصویب اعضا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خط 2 قطار شهری مشهد باید در ماه جاری افتتاح می‌شد، افزود: امروز بعد از 5 سال، پیشرفت خط 2 قطار شهری مشهد تنها 18 درصد است؛ در حالی که این خط باید در ماه جاری افتتاح می‌شد اما با تصویب شورای چهارم برای افزایش بودجه برای این طرح، خط دو قطار شهری مشهد تا 38 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: در اصلاحیه بودجه 92 شهرداری، بودجه 9 هزار و 200 میلیاردی را به 7 هزار و 600 میلیارد تومان کاهش دادیم.

وی در خصوص بودجه نقدی شهرداری مشهد تصریح کرد: بودجه نقدی در سال جاری 2 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که تاکنون تنها هزار و 200 میلیارد تومان آن محقق شده است.

انتظاری‌هروی ادامه داد: در سال جاری برای 600 هزار واحد عوارض نوسازی به مبلغ 30 میلیارد تومان صادر شده که تاکنون تنها 19 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

نایب رئیس شورای شهر مشهد در پایان گفت: از دولت و مجلس انتظار داریم نگاه آنها به شهر مشهد ملی و حتی فراملی باشد تا زائران امام رضا (ع) از امکانات بیشتری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول