اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی تاکید کرد

فضاهای آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه باشد

استاندار خراسان‌جنوبی به متناسب بودن فضاهای آموزشی با نیاز روز جامعه تاکید کرد و گفت: حرفه‌آموزان در این‌صورت می‌توانند با اتکاء به خود و خودباوری وارد بازار کار شوند.

فضاهای آموزشی متناسب با نیاز روز جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در مراسم رونمایی از کارت الکترونیک مهارت و تجلیل از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از بزرگترین سرمایه‌های هر دستگاه نیروی انسانی آن است.

وی گفت: یکی از دستگاه‌هایی که در خود اتکایی نیروی انسانی می‌تواند موفق عمل کند مراکز فنی و حرفه‌ای استان است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت و توان خوبی برخوردار بوده که باید از آن حداکثر استفاده را در راستای حرفه آموزی به افراد جویای کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را داشت.

خدمتگزار با بیان این‌که سیستم دولتی برای جذب جوانان با محدودیت‌هایی مواجه است، افزود: بنابراین باید فضاهای آموزشی را هرچه بیشتر به علم و عمل آمیخته کنیم تا جوانان جذب بخش خصوصی شوند.

وی اذعان داشت: افراد توانمند و صاحب حرفه باید در  مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش داده شوند تا با اتکاء به نیروی فردی خود و با اعتماد به نفس در بازار کار حضور یابند.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: به هر میزانی که بتوانیم در راستای مهارت‌آموزی کارآموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان اقدام کنیم به همان اندازه از پشت میز نشینی در ادارات کاسته می‌شود.

خدمتگزار با انتقاد از سیستم دانشگاهی افزود: دانشجویان در این مراکز به لحاظ علمی به مدارج عالی می‌رسند ولی برای ورود به بازار کار تعلیم داده نمی‌شوند که این یکی از مشکلات امروزی جامعه ماست.

وی تاکید کرد: فضاهای آموزشی در خراسان جنوبی باید با توجه به نیازهای روز حرفه‌آموزان فراهم شود تا با اتکاء به خود و خودباوری وارد بازار کار شوند.

گفتنی است استاندار خراسان جنوبی از کارگاه‌های آموزشی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی بازدید و مشکلات حرفه‌آموزان را جویا شد.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول