اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

شایعه پنیر تاریخ مصرف گذشته در سبد کالا دروغ بود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به نظارت جدی بر عرضه سبد کالا در قم گفت: شایعه پنیر تاریخ مصرف گذشته دروغ بود.

شایعه پنیر تاریخ مصرف گذشته در سبد کالا دروغ بود

احمد سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تصمیمات لازم برای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند ماه سال‌جاری تا 15 فروردین ماه سال بعد در سطح کشور برگزار می‌شود که با توجه به بالا بودن میزان حساسیت قم، مقرر شد که این طرح نظارتی از روز نخست اسفند ماه در این استان برگزار شود.

وی با اشاره به بازرسی جدی در زمینه عرضه سبد کالا بیان کرد: از نخستین روز عرضه سبد کالا در استان قم، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در فروشگاه‌ها برای نظارت بر عرضه حضور دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: بازرسان هر روز میزان کالایی که برای عرضه سبد کالا به فروشگاه‌ها داده می‌شود را کنترل می‌کنند.

وی هدف از کنترل کالاهایی که برای عرضه در سبد کالا به فروشگاه‌ها داده می‌شود را جلوگیری از توزیع خارج از شبکه عنوان کرد و گفت: هر فروشگاهی روزانه دارای سهمیه مشخصی است که نسبت به خروجی‌های این کالاها نیز توسط بازرسان بررسی می‌شود.

سمیعی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به شایعاتی در رابطه با عرضه پنیر تاریخ مصرف گذشته در سبد کالای برخی فروشگاه‌ها تصریح کرد: برای بررسی این مسئله که در سطح شهر به صورت گسترده پخش شده بود نظارت بر عرضه پنیر به صورت جدی‌تر انجام شد که در بازرسی‌های انجام شده چنین موردی مشاهده نشد.

وی با اشاره برخی شایعات دیگر در این راستا مبنی بر قرار گرفتن پنیرهای غیر بهداشتی در سبد کالا بیان داشت: پنیرهای تازه در سبد کالا به صورت بسته‌بندی شده و با مهر استاندارد از چند کارخانه معتبر در سطح کشور تهیه می‌شود که یکی از این کارخانه‌ها در استان قم است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: بر تمام کالا‌های عرضه شده در سبد کالا به صورت جدی نظارت و بازرسی صورت می‌گیرد و تمام اقلام این سبد از چند شرکت معتبر در سطح کشور تهیه می‌شود به همین دلیل ممکن است هر فروشگاهی با یک برند پنیر عرضه کند.

انتهای پیام/78005/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول