اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

توقیف پژو با 100 میلیون ریال کالای قاچاق در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: خودرو پژویی با 100 میلیون ریال کالای قاچاق توسط مأموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد این شهرستان توقیف شد.

توقیف پژو با 100 میلیون ریال کالای قاچاق در نیشابور

سید‌حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی عشق‌آباد با کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودروی پژو در حوزه استحفاظی این پاسگاه پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری خودرو پژویی را شناسایی کردند و پس از متوقف کردن آن با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار 210 کیلوگرم البسه قاچاق را که فاقد هر گونه مدارک ثبت شده گمرگی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را حدود 100 میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه راننده خودرو به مراجع قضایی معرفی شد.

حسینی در پایان گفت: گسترش قاچاق اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی را در جامعه بر هم می‌زند؛ به همین دلیل پلیس مصمم است با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول