اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

جشنواره سرود مدارس بردخون برگزار شد

در آیینی با حضور مسئولان فرهنگی بردخون، جشنواره سرود مدارس در بردخون برگزار شد.

جشنواره سرود مدارس بردخون برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون ظهر امروز در این آیین با اشاره به جایگاه حوزه پرورشی اظهار داشت: برنامه‌های پرورشی، فرهنگی و هنری برخاسته از روح پاک علاقمندانی است که شور و شوق را در میان دانش‌آموزان ایجاد می‌کنند.

بهرام حسینی‌پناه با بیان اهمیت و لزوم توجه به این حوزه افزود: با وجود مشکلات و کمبود اعتبارات اراده این اداره بر اجرای مطلوب برنامه‌ها بوده که شور و نشاط اجرای مسابقات و انگیزه دانش‌آموزان برای حضور فعالانه در مسابقات فرهنگی هنری نشان از گرایش و توجه آنان به این حوزه است.

وی بیان کرد: اگر مهارت‌های مطلوب زندگی آینده را در این حوزه سازماندهی کنیم نتیجه بهتری حاصل می‌شود البته اگر از حوزه پرورشی حمایت نشود به جایگاه مورد نظر و مطلوب نمی‌رسیم زیرا تعلیم و تربیت به منزله دو بال هستند که توجه به هر دو بال می‌تواند موجب پیشرفت شود.

این مسئول اجرای سرود مدارس را فرصت مناسبی برای ظهور استعدادها دانست و گفت: با توجه به هجمه فرهنگی غرب پرداختن به علاقه‌های طبیعی که در مسیر صحیح قرار دارد موجب اعتلای فعالیت‌ها می‌شود ولی اگر به خواسته‌های افراد بی‌توجه باشیم ممکن است زنگ خطری برای جامعه به صدا درآید زیرا دشمن با همه توان مشغول فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای انحراف جوانان کشور است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بردخون نیز در این مراسم گفت: در جشنواره سرود مدارس منطقه بردخون 23 گروه سرود شرکت کردند که در مقطع ابتدایی دختران مدارس آیت‌الله مدرس، شهیده بنت‌الهدی و 15 خرداد و در مقطع ابتدایی پسران مدارس 15 خرداد، فرهنگ و حافظ به ترتیب مقام اوّل تا سوم و در مقطع متوسطه اوّل در گروه دختران مدارس نرجس، عفت و فضیلت و در گروه پسران مدارس شهید نجات‌الهی، دانش و شهید خیاط مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

حیدر مغدانی افزود: در مقطع متوسطه دوم و در گروه دختران مدارس حضرت فاطمه زهرا(س)، حجاب و شهیده قایدی مقام‌های اول تا سوم و درگروه پسران نیز دبیرستان شهید بردستانی انتخاب شد که گروه‌های برتر برای شرکت در مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/66003/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول