اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس:

برای ورود واحدهای صنفی به توزیع سبد کالا تصمیمی گرفته نشده است

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه توزیع سبد کالا در این استان ادامه دارد، گفت: در توزیع سبد کالا برای ورود واحدهای صنفی تصمیمی گرفته نشده است.

برای ورود واحدهای صنفی به توزیع سبد کالا تصمیمی گرفته نشده است

محمد ابراهیم صداقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به توزیع سبد کالا در 37 مرکز توزیع اظهار داشت: برای توزیع سبد کالا هیچ مشکلی در این استان وجود ندارد و تا زمانی که آخرین نفر سبد کالا را دریافت کند روند توزیع ادامه دارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با بیان اینکه در توزیع سبد کالا برای ورود واحدهای صنفی تصمیمی گرفته نشده است، ابراز داشت: برای توزیع سبد کالا هنوز تصمیمی برای ورود اصناف گرفته نشده و هر زمانی که محصولات مربوطه برسد به طور مرتب توزیع می‌شود.

وی ضمن اظهار بی‌اطلاعی از توزیع مرحله دوم سبد کالا که پیش از این وعده آن داده شده بود، تصریح کرد: هنوز هیچ دستور و ابلاغی در مورد مرحله دوم توزیع سبد کالا و محتویات آن به ما نرسیده است.

صداقت از مردم خواست برای دریافت سبد کالا به تدریج مراجعه کنند زیرا این توزیع تا زمانی که تمام مردم دریافت کنند ادامه دارد.

وی در ادامه نیز در مورد توزیع میوه‌های خارجی در بازار گفت: بیش از دو سال است که هیچ میوه خارجی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازار این استان توزیع نمی‌شود.

انتهای پیام/2448/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول