اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

دستگاه قضایی و انتظامی با قاچاقچیان کالا و ارز در لرستان برخورد کند

فرماندار خرم‌آباد گفت: دستگاه قضایی و انتظامی با قاچاقچیان کالا و ارز در لرستان برخورد کند.

دستگاه قضایی و انتظامی با قاچاقچیان کالا و ارز در لرستان برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری ظهر امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز این شهرستان که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، خواستار تشدید برخورد قضایی و انتظامی باقاچاقچیان کالا و ارز  شد.

ولی‌پوری در ادامه به تبیین ابعاد تاثیر قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور پرداخت و اظهار داشت؛ قاچاق کالا و ارز ضمن وارد نمودن آسیب‌های جدی به اقتصاد جامعه و خانواده‌ها بسیاری از پیامدهای ناهنجار اجتماعی را نیز به دنبال دارد.

فرماندار خرم‌آباد از مسئولان انتظامی و قضایی خواست که با جدیت تمام و بدون هرگونه اغماض با متخلفان و قاچاقچیان کالا و ارز برخورد کنند.

وی از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی خواست تا با تشدید و افزایش گشت‌های ویژه و کنترل بیشتر مبادی ورودی و خروجی شهرستان با سوداگران قاچاق کالا و ارز مبارزه کنند.

ولی‌پوری در بخش دیگر از سخنان خود خواستار رسیدگی بیشتر جهت ممانعت از قاچاق دام زنده از شهرستان خرم‌آباد به سایر استان‌های همجوار شد و اظهار داشت: با توجه به پتانسیل وظرفیت بالای حوزه شهرستان در تولیدگوشت قرمز و دام زنده متاسفانه افراد سودجو دام‌های دامداران و تولید کنندگان  این شهرستان را به قیمت ارزان و خارج از سیستم توزیع از چنگ آنان خارج نموده و ضمن ایجاد اختلال در چرخه تولید این دام‌ها را با قیمت‌های گزاف در سایر استان‌های همجوار و بازارهای مصرف عرضه می‌کنند که از مسئولان خواسته شده با جدید تمام از هرگونه انتقال دام بدون مجوز مبادی ذیصلاح جلوگیری کنند.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول