اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر تاکید کرد

استفاده از ظرفیت گردشگری برای توسعه شهرستان گناوه

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر بر استفاده از ظرفیت گردشگری برای توسعه و پیشرفت شهرستان گناوه تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت گردشگری برای توسعه شهرستان گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، محمد ابراهیم فروزانی ظهر امروز در جمع مسئولان بندر گناوه با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه جذب گردشگر به ویژه در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به اهمیت گناوه باید برنامه‌ریزی مناسب برای میزبانی از مسافران نوروزی به نحو احسن انجام شود.

وی گفت: انتظار است دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی با هماهنگی و تعامل زمینه مناسبی برای پذیرش مسافران نوروزی فراهم کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه شهرستان گناوه به عنوان مقصد مسافران نه تنها در ایام نوروز بلکه در طول سال است و در سطح ملی شناخته شده است، باید ازاین فرصت برای توسعه و پیشرفت این منطقه بهره لازم برده شود.

فروزانی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی لازم می‌توان از گردشگری دریایی بیش از بخش‌های دیگر برای ارزش افزوده و رونق و توسعه اقتصادی استان به وی‍ژه بنادر ساحلی ازجمله شهرستان گناوه بهره گرفت. شهرستان گناوه نباید تنها از طریق عرضه محصولات خارجی در کشور مطرح باشد بلکه باید ظرفیت‌های برتر دیگر آن نظیر ساحل زیبا و صنایع‌دستی معرفی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: صنایع‌دستی پس از نفت بیشترین صادرات و ارزآوری را برای کشور تشکیل داده و بخشی از تمدن و فرهنگ ایرانیان است که باید با برنامه‌ریزی مناسب این صنعت را در استان بهتر و بیشتر رونق دهیم.

وی با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل جدید عنوان ستاد تسهیلات سفر به ستاد هماهنگی خدمات سفر تغییر یافته، گفت: بر این اساس، ستاد نه تنها در ایام نوروز بلکه در همه فصول سال بر مبنای شرح وظایف تعیین شده برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند. این ستاد در استان به ریاست استاندار با کمیته‌های مربوط تشکیل و در شهرستان‌ها نیز فرمانداران این ستاد را هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول