اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

مشکلات آسفالت خیابان‌های زنجان برطرف شود

عضو شورای شهر زنجان بر لزوم ارائه را‌هکار سریع برای حل مشکلات خیابان‌های شهر زنجان به لحاظ آسفالت تاکید کرد و گفت: این مشکل در برخی از خیابان‌ها بسیار حاد است.

مشکلات آسفالت خیابان‌های زنجان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خدادادی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: شهرداری باید تکلیف مصوبات شورای شهر زنجان را برای اجرا مشخص کند.

وی با اشاره به عملیاتی نشدن برخی از مصوبات شورا اضافه کرد: برای برخی از این مصوبات در سال آینده هم هیچ برنامه‌ریزی انجام نشده است.

عضو شورای شهر زنجان به خرابی آسفالت خیابان‌های شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: وضعیت خیابان‌های شهر زنجان به لحاظ آسفالت به شدت مورد انتقاد مردم است.

این مسئول بر لزوم ارائه راهکار سریع برای حل مشکلات خیابان‌های شهر زنجان به لحاظ آسفالت تاکید کرد و گفت: این مشکل در برخی از خیابان‌ها بسیار حاد است.

خدادادی به حضور متکدیان در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: حضور این متکدیان مشکلاتی را برای مردم موجب شده است.

وی به سستی موجود در مدیران شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این سستی ناشی از احتمال تغییرات مدیریتی است که ارائه خدمات را تحت تاثیر قرار داده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به تعطیلی برخی از جایگاه‌های CNG در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: شهرداری زنجان در این مورد ضرر می‌کند در حالی که جایگاه‌های CNG سودده هستند.

در ادامه این جلسه دیگر عضو شورای شهر زنجان با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد حمایت از یک تیم ورزشی توسط شهرداری زنجان گفت: این خبرها کذب محض است.

معصومه حمزه‌‌تبار با بیان اینکه صحبت‌ها و مطالب منتشر شده در مورد حمایت و کمک مالی به تیم کاراته بانوان زنجان با اهداف خاصی انجام می‌شود، ادامه داد: این افراد قصد خودنمایی دارند.

وی حمایت از تیم‌های ورزشی را از اهداف کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان دانست و تاکید کرد: این روند ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول