اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی اردبیل:

بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی اردبیل گفت: بزرگترین شهرک صنعتی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد.

بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی پیش از ظهر امروز در جلسه واگذاری شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: این دومین شهرک صنعتی استان است که در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و در جهت مشارکت بخش خصوصی در اداره امور شهرک‌ها واگذار می‌شود.

وی عنوان کرد: این شهرک با مساحتی بالغ بر 600 هکتاری بزرگترین شهرک صنعتی استان است که امکانات زیر‌بنایی آن تکمیل بوده و تمامی امورات مربوط به اداره، حفظ و نگهداری از تاسیسات آن به صاحبان صنایع در قالب شرکت خدماتی واگذار شده است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل یادآور شد: با یکدست کردن توانمندی‌های واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و گردآوری کلیه واحدهای صنعتی حول محور مدیریتی واحد ضرورت ایجاد تشکلی تحت عنوان شرکت خدماتی را ایجاب می‌کند.

ملاطفی ادامه داد: واگذاری مدیریت این شهرک به صاحبان صنایع موجب ایجاد حس تعاون و همکاری بین واحدهای صنعتی خواهد شد و شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل نیز بر کلیه فعالیت‌های این شرکت خدماتی نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در راستای اجرای اصل خصوصی‌سازی حفاظت از تمامی تاسیسات از قبیل ساختمان، ماشین آتش‌نشانی و تصفیه‌خانه فاضلاب و زیر‌ساخت‌های شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به عهده شرکت خدماتی است.

انتهای پیام/62003/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول