اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولانی از وزارت نفت صورت گرفت

کلنگ‌زنی و افتتاح مجتمع‌های ورزشی و فرهنگی گچساران

با حضور مسئولانی از وزارت نفت، مجتمع‌های ورزشی محله سادات و فرهنگی 500 دستگاه گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

کلنگ‌زنی و افتتاح مجتمع‌های ورزشی و فرهنگی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز با حضور مسئولانی از وزارت نفت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان پروژه‌های ورزشی و فرهنگی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

در این مراسم که مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌‌خیز، رئیس مهندسی و نظارت بر طرح‌ها، رئیس اداری و مالی طرح و رئیس برنامه‌ریزی کنترل پیشرفت طرح حضور داشتند، مجتمع ورزشی محله سادات گچساران کلنگ‌زنی و مجتمع فرهنگی 500 دستگاه این شهرستان نیز به بهره‌برداری رسید.

اردوان زینل‌زاده، شهردار دوگنبدان در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع ورزشی محله سادات گچساران اضافه کرد: پروژه مجتمع ورزشی محله سادات از جمله نیازمندی‌های اساسی این محله بوده که امروز در زمینی به مساحت چهار هکتار کلنگ‌زنی شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار اولیه این پروژه افزون بر 14 میلیارد تومان است که امیدواریم با ساخت این مجتمع مردم محله سادات از نعمت امکانات ورزشی برخوردار شوند.

مجتمع فرهنگی 500 دستگاه گچساران دیگر پروژه‌ای بود که امروز با حضور مسئولان وزارت نفت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/82014/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول