اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی فرماندهی ارتش خبر داد

شرکت 9 هزار نفر در مسابقات قرآنی ارتش

معاون فرهنگی فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شرکت 9 هزار نفر از کارکنان این نیرو در مسابقات قرآنی ارتش در سال‌جاری خبر داد.

شرکت 9 هزار نفر در مسابقات قرآنی ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی در یگان‌های مختلف ارتش ارزیابی می‌شود.

وی مسئولیت اجرای برنامه‌های فرهنگی را به عهده اداره‌های عقیدتی سیاسی در یگان‌های مختلف عنوان کرد و افزود: تمام یگان‌های ارتش از آمادگی روحی، تجهیزاتی و رزمی کامل برخوردار هستند.

واحدی از برگزاری نشست‌های مقابله با جنگ نرم خبر داد و بیان کرد: ارزیابی برنامه‌ها در شورای عالی ستاد جنگ نرم مطرح می‌شود.

مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های قرآنی را یکی از برنامه‌های تاثیرگذار در این نیرو خواند و تصریح کرد: نیروهای مسلح از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن از رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری پیروی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سی ‌و چهارمین دوره مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، خاطرنشان کرد: سال 59 تعداد 30 نفر در مسابقات قرآنی ارتش شرکت کردند.

واحدی به شرکت تعداد 9 هزار نفر در مسابقات قرآنی ارتش در سال جاری اشاره کرد و گفت: مسابقات قرآنی برای کارکنان، کارکنان وظیفه و خانواده کارکنان ارتش برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری مسابقه‌های قرآنی برای دانشجویان و خواهران شاغل در ارتش، یادآور شد: مسابقه‌های قرآنی به طور جداگانه برای هر کدام از اقشار برگزار می‌شود.

*اقامه یک‌هزار نماز جماعت در ارتش

وی از اقامه روزانه یک‌هزار نماز جماعت در یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و اظهار کرد: روحانیون برای اقامه نماز به نقاط مختلف اعزام می‌شوند.

واحدی فعالیت‌های کتابخانه‌ای را از جمله برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: تعداد 32 کتابخانه ثبت‌شده در ارتش وجود دارد.

*انتشار 50 عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس

مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تاکنون 50 عنوان کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان در دفاع مقدس منتشر شده است، تصریح کرد: انتشار 28 جلد کتاب کودک و نوجوان با مفاهیم دفاع مقدس از فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی با پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: 13 جلسه تاکنون با تاریخ‌سازان دفاع مقدس برگزار شده است.

واحدی با اشاره به برگزاری همایش‌های تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در زمان حیات، بیان کرد: همایش‌های تجلیل از امیر «کهتری» ناجی آبادان و صاحب عملیات بهمن‌شیر، امیر «آذرفر» قهرمان عملیات کربلای 5، امیر «براتی» لیدر عملیات اچ‌3، و امیر «شاهین‌راد» و همچنین گردان 284 نیروی زمین و لشکر 92 تاکنون برگزار شده است.

*برگزاری یادواره شهدای ارتش در استان‌ها

معاون فرهنگی فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری یادواره شهدای ارتش در تمام استان‌های کشور خبر داد و یادآور شد: 18 یادواره شهدا تاکنون در استان‌های مختلف برگزار شده است.

وی اجرای طرح بصیرت برای کارکنان و خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را از برنامه‌های اداره عقیدتی سیاسی عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح علمی روحانیون در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

*«مبارزه در خلیج عدن» پر فروش‌ترین بازی رایانه‌ای کشور

واحدی با اشاره به تولید بازی‌های رایانه‌ای توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: «مبارزه در خلیج عدن» پر فروش‌ترین بازی رایانه‌ای در سطح کشور است.

مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تولید فیلم توسط این نیرو اشاره کرد و گفت: سریال «شوق پرواز» از جمله مجموعه‌های تولید شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تولید موسیقی حماسی، اجرای تئاتر و ... را از دیگر فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: نقد ادبی متون کارکنان و خانواده‌ها در انجمن ادبی ارتش انجام می‌شود.

*اجرای طرح «حافظان وحی» در ارتش

واحدی از ارائه طرح «حافظان وحی» به ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و یادآور شد: طرح مذکور برای نخستین بار توسط ارتش ارائه شده و در حال تصویب در ستاد کل نیروهای مسلح است.

مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران این نیرو را وظیفه‌محور خواند و تصریح کرد: نیروهای ارتش گوش به فرمان فرماندهی کل قوا هستند و به حاشیه‌ها توجهی ندارد.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول